Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Gråter du?

Forum > Harry Potter > Gråter du?

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Gråter först och främst när dobby dör:'( annars ryser jag och gåter till nästan allt ^^

We never go out of style <3

12 jan, 2012 18:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av OliverPhelps:
Jag gråter när Fred dör. Ibland gråter jag när Hermoine ligger där och det står Mudblood på hennes arm..

Samma här

12 jan, 2012 18:32

SweetSweet
Elev

Avatar

+1


Jag gråter vid alla möjliga ställen, av skratt av sorg, av lycka... ♥

If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again...

12 jan, 2012 18:55

Lills
Elev

Avatar


Skrivet av onlyoliviaa:
Jag gråter i princip aldrig om jag skadar mig eller nått, men i filmer och böcker gråter jag superlätt. I harry potter gråter jag : After all this time, Always
När snape dör, när Bellatrix dör, när tonks och remus dör, när sirius dör, i ett av dem sista kapitlen i femman, när sista boken är slut, när cedric dör....

När jag tänker på det gråter jag nog väldigt lätt


Jaa, så är det me mig me! Jag gråter nästan aldrig annars men jag har har bara gråtit till två filmer! Och de e HP och en annan!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

12 jan, 2012 19:01

SevLoveer
Elev

Avatar


Jag gråter när Severus dör och när Dumbledore dör, jag grät när jag såg på deathly hallows part 2. Det är så sorgligt att det inte kommer mer böcker/filmer .
_______________________________________

Gå med i tjejkraft! http://tjejkraft.se/tag/www.tjejzonen.com

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

12 jan, 2012 19:09

Mahoqny
Elev

Avatar


Jag gråter tills tårarna tar slut när Sirius dör och när
Spoiler:
Tryck här för att visa!Harry har stenen i sista boken och hans föräldrar, Remus och Sirius kommer och är så söta. ♥


I filmen gråter jag nästan bara då Dobby dör, även om jag inte gillar Dobby.

~Toujours pur~

12 jan, 2012 19:14

ebkati
Elev

Avatar


Gråter så sällan till böcker och filmer. Men gråter alltid till sirius död och the prince's tale. Redan innan de hemskaste, bara för jag vet hur sorgligt det är

http://remuslupiin.tumblr.com/

12 jan, 2012 19:33

rupert_grint
Elev

Avatar


Harrys heart did beat for us, for all of us!!

går runt och skriker det!

"Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV*

12 jan, 2012 21:15

STORrY
Elev

Avatar


Jag gråter jätte mycket åt böcker, så i de sorgligaste/lyckligaste delarna gråter jag så det blir svårt att läsa De sista delarna i dödsrelikerna är svårlästa

Kawaii :3

12 jan, 2012 23:15

prongs
Elev

Avatar


Skrivet av Sirius_Musta:
Ja, väldigt ofta faktiskt, inte typ storgråter men tårar.. Typ som när Harry och Ron äntligen blir vänner igen i 4an, efter första uppgiften. :' (läser fyran just nu så)


aa den där! asså det gör så ONT i mig när ron e sur på harry.. mitt hjärta går typ sönder!!!

å när
Spoiler:
Tryck här för att visa!fred dör!! asså GAAAAH!

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

12 jan, 2012 23:18

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Harry Potter > Gråter du?

Du får inte svara på den här tråden.