Galleoner
Forum > Mugglarportalen > Galleoner
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ChoLover
Elev |
14 jan, 2012 12:24 |
|
Twix
Elev |
Jag har tjänat mycket på marknaden och så spelar jag Hänga Harry konstant! Och det har i alla fall gett ett hyfsat bra resultat.
14 jan, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2012 18:10 |
|
Miss Granger
Elev |
Jag har typ nått på 80 galleoner.
Gryffindor ÄGER 13 maj, 2012 12:04 |
|
LolFeelings
Elev |
20 maj, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
Om har så mycket galleoner så har man gjort bra affärer
28 jul, 2012 13:09 |
|
Borttagen
|
Snape är svaret min vänner. Glöm aldrig det.
28 jul, 2012 20:18 |
|
Incendio
Elev |
Tyckte att jag hade mycket och jag har typ 350 galleoner... *ler sorgset*
28 jul, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
jag har känat 400g den här veckan .._. på marknaden
____________ http://www.mugglarportalen.se/forum.php#forum.php?topic=22105 vinn 50g 28 jul, 2012 21:48 |
Forum > Mugglarportalen > Galleoner
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen