Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggelin
Elev |
Andromeda! *svimmar*
11 jan, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Tycker Luna, Bellatrix, Draco, Neville och Hermione är de finaste ;o
11 jan, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Jag tycker bättre om "den andra generationens" namn. Scorpius, Rose, Dominique, Victoire, Louis, James... ja alla såna där namn. Speciellt Scorpius. Det låter coolt :>
11 jan, 2012 20:39 |
|
Hepzheba
Elev |
Så fort jag såg tråden tänkte jag Sirius! Alla i fam Black tycker jag har fina namn, stjärnor har ju ofta fina namn ^^ Och så alla de namn som slutar på -us (Remus, Regulus, Lucius).
Som någon annan sa också så tycker jag nog att Ariana är väldigt fint. Kan ibland skämta om att jag ska döpa mitt barn till Harry, men Ariana skulle jag nog faktiskt kunna döpa ett barn till. Where does the good go? 11 jan, 2012 20:43 |
|
Train
Elev |
11 jan, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Fleur och Nymphadora är väldigt vackra, jag tycker om Harry, Sirius och Lily också. :3
11 jan, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Minerva McGonagall, Remus Lupin, Luna Lovegood, Hermione Granger, Regulus Black, Neville Longbottom, Blaise Zabini, Ariana Dumbledore, George Weasley.
Just to name a few! <: 11 jan, 2012 21:32 |
|
ebkati
Elev |
Tycker hon har lyckats så fantastiskt med namnen, och alla passar in. Men Luna och Remus är himla fina.
http://remuslupiin.tumblr.com/ 11 jan, 2012 22:09 |
|
Margaret
Elev |
Lily, Sirius, Remus, James, Astoria, Ariana, Albus, Cedric, Godric, Rowena, Luna, Bellatrix, Narcissa, Andromeda, Arcturus, Regulus, Merope(stavningen är fin, men jag är osäker på uttalet dock)...
I can go on forever. ![]()
11 jan, 2012 22:41 |
|
themarauder
Lärare |
11 jan, 2012 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen