Så amazing :')
Forum > Harry Potter > Så amazing :')
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Herregud!.. Jag grät nästan hela tiden! Det var så vackert! Tack för magin JK!
Winter is coming... 14 jan, 2012 10:45 |
|
Jennyferh
Elev |
Deras tal i slutet... T-T
Så fin video! Personen som klippte ihop den har verkligen lyckats bra.
"Overhead, morning skies all for you"
15 jan, 2012 12:13 |
|
kinshaw
Elev |
15 jan, 2012 12:32 |
|
Train
Elev |
15 jan, 2012 17:37 |
|
LoonyMe
Elev |
15 jan, 2012 17:42 |
|
njasmine
Elev |
älskar allt ihop ♥
When im 80 years old I´ll be sitting in my rocking chair and reading Harry Potter,´ and my family will say to me "After all this time?" and I will say "Always" 14 feb, 2012 18:54 |
|
Amortentia
Elev |
14 feb, 2012 19:04 |
|
Solkatten
Elev |
Är jag konstig som inte började gråta till denna? Brukar visserligen göra det till sådana här klipp, men
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Gud vad rörd jag blev. Sitter och snyftar här hemma just nu
Väldigt fint. 14 feb, 2012 19:15 |
|
njasmine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gud vad rörd jag blev. Sitter och snyftar här hemma just nu Väldigt fint. vet... har kollat på den några många gånger och gråter all the time den är sååååå fin ------------- http://www.youtube.com/watch?v=yeSAM2pEGJU&feature=plcp&context=C351ecb5UDOEgsToPDskKpm441MWtLGxHqgF1y24q2 den här är ochså lite kul backstage och sånt When im 80 years old I´ll be sitting in my rocking chair and reading Harry Potter,´ and my family will say to me "After all this time?" and I will say "Always" 14 feb, 2012 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen