Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit par?

Forum > Harry Potter > favorit par?

1 2 3 ... 11 12 13
Användare Inlägg
HermioneGranger
Elev

Avatar

+1


är det ingen som håller meed mig och tycker att det ska vara, Harry-Hermione, Ginny-Neville och Ron-Luna

"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed."

4 dec, 2010 14:56

KlaraLovegood
Elev

Avatar

+2


Ron och Hermione.

För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr.

4 dec, 2010 17:16

Kristine.S
Elev

Avatar


Vet inte D:

Kristine.S

4 dec, 2010 17:16

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av HermioneGranger:
är det ingen som håller meed mig och tycker att det ska vara, Harry-Hermione, Ginny-Neville och Ron-Luna

Men ueh...Det ska vara
Ron-Hermione, Ginny-Harry, Luna-Neville.

4 dec, 2010 18:23

Snövit
Elev

Avatar


Skrivet av HermioneGranger:
varför gillar alla harry och ginny? xD


Undrar jag med, det ska ju vara Harry & Hermione. Hatar Ginny D:

There are some things you can't share without ending up liking each other.

4 dec, 2010 19:15

HermioneGranger
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HermioneGranger:
är det ingen som håller meed mig och tycker att det ska vara, Harry-Hermione, Ginny-Neville och Ron-Luna

Men ueh...Det ska vara
Ron-Hermione, Ginny-Harry, Luna-Neville.


neeej det är det där självklara som har varit hela tiden det är bara uäääk... Tråkigt, Neville är ju inte populär men det är Ginny så dom passar bra ihop och dessutom det är lite äckligt att vara gift med sin bästis bror/syster, Hermione och Ron är ju självklart och så mycket som dom bråkar undar man ju hur länge deras äktenskap kommer hålla så det ska vara Harry och Hermione. Har bara jag lagt märke till hur kär Luna är i Ron? hon pratar ju med honom jätte ofta, så dom passar ihop och det hade bara varit kul eftersom han förut tyckte att hon var lite konstig, så jag tycker att det ska vara så^^

"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed."

4 dec, 2010 21:31

!Lizza!
Elev

Avatar


Cedric&Cho ♥
__________________
Älskar Cedric (Rpattz)

I LOVE YOU

6 dec, 2010 18:22

GredForge
Elev

Avatar

+2


Helt klart Lupin & Tonks.
Gillar inte Ginny.

Neither one can live if the other survives

7 dec, 2010 19:18

Borttagen

Avatar


Ron & Hermione!

7 dec, 2010 19:19

Li
Biträdande rektor

Avatar


Sirius/Remus och Hermione/Neville

without something there is no nothing

7 dec, 2010 19:28

1 2 3 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.