favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneGranger
Elev |
är det ingen som håller meed mig och tycker att det ska vara, Harry-Hermione, Ginny-Neville och Ron-Luna
"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed." 4 dec, 2010 14:56 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Ron och Hermione.
För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 4 dec, 2010 17:16 |
|
Kristine.S
Elev |
Vet inte D:
Kristine.S 4 dec, 2010 17:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HermioneGranger: är det ingen som håller meed mig och tycker att det ska vara, Harry-Hermione, Ginny-Neville och Ron-Luna Men ueh...Det ska vara Ron-Hermione, Ginny-Harry, Luna-Neville. 4 dec, 2010 18:23 |
|
Snövit
Elev |
Skrivet av HermioneGranger: varför gillar alla harry och ginny? xD Undrar jag med, det ska ju vara Harry & Hermione. Hatar Ginny D: There are some things you can't share without ending up liking each other. 4 dec, 2010 19:15 |
|
HermioneGranger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HermioneGranger: är det ingen som håller meed mig och tycker att det ska vara, Harry-Hermione, Ginny-Neville och Ron-Luna Men ueh...Det ska vara Ron-Hermione, Ginny-Harry, Luna-Neville. neeej det är det där självklara som har varit hela tiden det är bara uäääk... Tråkigt, Neville är ju inte populär men det är Ginny så dom passar bra ihop och dessutom det är lite äckligt att vara gift med sin bästis bror/syster, Hermione och Ron är ju självklart och så mycket som dom bråkar undar man ju hur länge deras äktenskap kommer hålla så det ska vara Harry och Hermione. Har bara jag lagt märke till hur kär Luna är i Ron? hon pratar ju med honom jätte ofta, så dom passar ihop och det hade bara varit kul eftersom han förut tyckte att hon var lite konstig, så jag tycker att det ska vara så^^ "I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed." 4 dec, 2010 21:31 |
|
!Lizza!
Elev |
Cedric&Cho ♥
__________________ Älskar Cedric (Rpattz) I LOVE YOU 6 dec, 2010 18:22 |
|
GredForge
Elev |
Helt klart Lupin & Tonks.
Gillar inte Ginny. Neither one can live if the other survives 7 dec, 2010 19:18 |
|
Borttagen
|
Ron & Hermione!
7 dec, 2010 19:19 |
|
Li
Biträdande rektor |
Sirius/Remus och Hermione/Neville
without something there is no nothing 7 dec, 2010 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen