Allmäna förslag! :D
Forum > Mugglarportalen > Allmäna förslag! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag tycker att man ska kunna söka bland sina meddelanden. Ungefär som funktionen vid vänner
~MY TUMBLR~ 17 maj, 2012 09:55 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Jag tycker att man ska kunna söka bland sina meddelanden. Ungefär som funktionen vid vänner Det vore bra
17 maj, 2012 12:28 |
|
Afturelding
Elev |
17 maj, 2012 12:50 |
|
AlexZz
Elev |
17 maj, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att man i alla fall borde kunna spela Snape på sin mobil och förbättra Hänga Harry på mobilen!
17 maj, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
Men alltså, alla som tycker att mugglarportalen ska bli bättre på mobilen: Det är ju inte ens till för att mugglarportalen ska vara på mobilen? Visst, ni kan ju gå in här på mobilen om ni vill, men ni får räkna med att det inte funkar lika bra om ni inte är på en dator. =)
17 maj, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo!Men alltså, alla som tycker att mugglarportalen ska bli bättre på mobilen: Det är ju inte ens till för att mugglarportalen ska vara på mobilen? Visst, ni kan ju gå in här på mobilen om ni vill, men ni får räkna med att det inte funkar lika bra om ni inte är på en dator. =) 17 maj, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo! Men alltså, alla som tycker att mugglarportalen ska bli bättre på mobilen: Det är ju inte ens till för att mugglarportalen ska vara på mobilen? Visst, ni kan ju gå in här på mobilen om ni vill, men ni får räkna med att det inte funkar lika bra om ni inte är på en dator. =) Men alltså, det är vad jag tycker. Men det är nog för att jag hatar mobiler i allmänhet, så var det sagt. 17 maj, 2012 18:08 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men alltså, alla som tycker att mugglarportalen ska bli bättre på mobilen: Det är ju inte ens till för att mugglarportalen ska vara på mobilen? Visst, ni kan ju gå in här på mobilen om ni vill, men ni får räkna med att det inte funkar lika bra om ni inte är på en dator. =) Nej, du har rätt i att Mugglarportalen egentligen inte ska finnas på Mobilen - om man går in på Internet. Men mitt förslag var att man skulle anpassa det - göra en app - för mobilbruk! 17 maj, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Men alltså, alla som tycker att mugglarportalen ska bli bättre på mobilen: Det är ju inte ens till för att mugglarportalen ska vara på mobilen? Visst, ni kan ju gå in här på mobilen om ni vill, men ni får räkna med att det inte funkar lika bra om ni inte är på en dator. =) Nej, du har rätt i att Mugglarportalen egentligen inte ska finnas på Mobilen - om man går in på Internet. Men mitt förslag var att man skulle anpassa det - göra en app - för mobilbruk! Jo, jo, jag förstår hur du tänker. 17 maj, 2012 18:32 |
Forum > Mugglarportalen > Allmäna förslag! :D
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen