Okänd person i Halvblodsprinsen
Forum > Harry Potter > Okänd person i Halvblodsprinsen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maa
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kolla i bakgrunden. Bakom Harry & Draco typ. Då ser man en ljushårig kille som kikar fram XD TITUT! *asgarv* Jag ser fortfarande ingen o_o "Weasley is our king." 7 jan, 2012 23:41 |
|
hyperion
Elev |
I vilken sekund i videon är bilden ifrån? Kan inte se någon
Edit: NU såg jag, alldeles när Snape springer in. Nejmen det är säkert Nigel isf, om det står sådär på HPwiki ![]()
7 jan, 2012 23:42 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av Fang: Jag hittade det här på HP wiki om Nigel Wolpert William Melling has a non-speaking role in the sixth film and he is shown several times in the background. He originally was present in the bathroom during Draco Malfoy and Harry Potter's duel, but he was later cut from this scene. http://harrypotter.wikia.com/wiki/Nigel_Wolpert (William spelar Nigel) Kan det vara han man ser? Men...Vad gör han där lixom? xd
7 jan, 2012 23:45 |
|
hyperion
Elev |
Men Snape dyker ju också upp från ingenstans, egentligen. Han kanske frågade Snape om någonting också gick de förbi badrummet just i det ögonblicket. Or something.
![]()
7 jan, 2012 23:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av luckyBella: Skrivet av Fang: Jag hittade det här på HP wiki om Nigel Wolpert William Melling has a non-speaking role in the sixth film and he is shown several times in the background. He originally was present in the bathroom during Draco Malfoy and Harry Potter's duel, but he was later cut from this scene. http://harrypotter.wikia.com/wiki/Nigel_Wolpert (William spelar Nigel) Kan det vara han man ser? Men...Vad gör han där lixom? xd Fast den här killen var ju blond ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 23:54 |
|
Maa
Elev |
7 jan, 2012 23:56 |
|
Solkatten
Elev |
^ Korrekt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 23:58 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Clementin: Skrivet av Maa: Asså är det bara jag som inte ser någon? Nej, jag ser inte heller någon. Jag ser inte heller någon "Tuta och kör Ernie!"
7 jan, 2012 23:58 |
|
hyperion
Elev |
När vi ändå snackar om den scenen så kan jag ju säga att jag inte kan se på den utan att börja gråta, haha. För det första är det ett fint Drarry-moment, och sen är Draco min lilla bebis och han blir skadad, buhu </3
![]()
8 jan, 2012 00:25 |
|
Maa
Elev |
Skrivet av hyperion: När vi ändå snackar om den scenen så kan jag ju säga att jag inte kan se på den utan att börja gråta, haha. För det första är det ett fint Drarry-moment, och sen är Draco min lilla bebis och han blir skadad, buhu </3 Jag vet. Jag typ dör för det är ett så vackert Drarrymoment ♥ "Weasley is our king." 8 jan, 2012 00:31 |
Forum > Harry Potter > Okänd person i Halvblodsprinsen
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen