Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Film om Harrys och Ginnys barn.

Forum > Harry Potter > Film om Harrys och Ginnys barn.

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Safrina
Elev

Avatar


Ja, super, jag skulle hellre vilja ha en om Rose

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

7 jan, 2012 22:31

SagaS
Elev

Avatar


Skrivet av Safrina:
Ja, super, jag skulle hellre vilja ha en om Rose


Hon är så söt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrakqkfbuU1qmuabao1_500.gif

7 jan, 2012 22:31

Solkatten
Elev

Avatar


Ingen film, men en roman ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jan, 2012 22:32

SagaS
Elev

Avatar


Ja, filmerna brukar ju vara sämre än böckerna så det kanske skulle passa bättre.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrakqkfbuU1qmuabao1_500.gif

7 jan, 2012 22:33

Lisen563
Elev

Avatar


Jag vill ha en bok. Fast det är rpligt att fantisera på skälv.

7 jan, 2012 22:42

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av hyperion:
Om Rowling nu skrev en bok om det, så visst. Men jag vill inte ha en bok om det, för Scorpius och Albus kommer säkerligen inte bli ihop, och det skulle förstöra allting för mig.

Och sen skulle det aldrig kunna bli lika bra som de 7 HP böckerna vi har, så nej. I don't want it.
Jag har aldrig tänkt på det, men nu när du säger det så... Man måste ju typ shippa Scorpius/Albus om man shippar Drarry Tack för det fina tanken =D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

7 jan, 2012 22:47

Borttagen

Avatar


SagaS: Vem vet...det kanske kommer en ny ondska. En kraftfullare ondska en någonsin!

Annars skulle jag vilja ha en bok/film om marodörernas tid

7 jan, 2012 22:56

Borttagen

Avatar


Nej, jag skulle verkligen inte vilja det! Det skulle förstöra absolut allt för mig, jag vill kunna fantisera själv vad som kommer hända. Så nej jag skulle verkligen inte vilja att det kom en till!
(Ursäkta för att jag upprepade mig lite)

7 jan, 2012 23:00

Mahoqny
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
SagaS: Vem vet...det kanske kommer en ny ondska. En kraftfullare ondska en någonsin!

Annars skulle jag vilja ha en bok/film om marodörernas tid


Det finns inget ondare än Voldemort!

Marodörfilm my heart! ♥

~Toujours pur~

7 jan, 2012 23:03

Solkatten
Elev

Avatar


Men ni behöver ju inte läsa den då? xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jan, 2012 23:04

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Film om Harrys och Ginnys barn.

Du får inte svara på den här tråden.