Film om Harrys och Ginnys barn.
Forum > Harry Potter > Film om Harrys och Ginnys barn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safrina
Elev |
7 jan, 2012 22:31 |
|
SagaS
Elev |
7 jan, 2012 22:31 |
|
Solkatten
Elev |
Ingen film, men en roman ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 22:32 |
|
SagaS
Elev |
7 jan, 2012 22:33 |
|
Lisen563
Elev |
Jag vill ha en bok. Fast det är rpligt att fantisera på skälv.
7 jan, 2012 22:42 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av hyperion: Jag har aldrig tänkt på det, men nu när du säger det så... Man måste ju typ shippa Scorpius/Albus om man shippar Drarry Om Rowling nu skrev en bok om det, så visst. Men jag vill inte ha en bok om det, för Scorpius och Albus kommer säkerligen inte bli ihop, och det skulle förstöra allting för mig. Och sen skulle det aldrig kunna bli lika bra som de 7 HP böckerna vi har, så nej. I don't want it.
7 jan, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
SagaS: Vem vet...det kanske kommer en ny ondska. En kraftfullare ondska en någonsin!
Annars skulle jag vilja ha en bok/film om marodörernas tid 7 jan, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Nej, jag skulle verkligen inte vilja det! Det skulle förstöra absolut allt för mig, jag vill kunna fantisera själv vad som kommer hända. Så nej jag skulle verkligen inte vilja att det kom en till!
(Ursäkta för att jag upprepade mig lite) 7 jan, 2012 23:00 |
|
Mahoqny
Elev |
Skrivet av Borttagen: SagaS: Vem vet...det kanske kommer en ny ondska. En kraftfullare ondska en någonsin! Annars skulle jag vilja ha en bok/film om marodörernas tid Det finns inget ondare än Voldemort! Marodörfilm my heart! ♥ ~Toujours pur~ 7 jan, 2012 23:03 |
|
Solkatten
Elev |
Men ni behöver ju inte läsa den då? xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen