Skulle du...
Forum > Harry Potter > Skulle du...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
jag skulle det hatar min familj!!!!!!!
7 jan, 2012 21:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skulle dock sakna min familj och djuren otroligt mycket ... Men liksom, det är ju Hogwarts xD Inte vilken skola som helst och det är min dröm.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Ja, det skulle jag. Är inte så social av mig så jag förlorar inget! Och vem vill inte gå på Hogwarts? Man kan ju träffa nya vänner där också.
7 jan, 2012 21:41 |
|
Emzi
Elev |
Jagvetinte!
*gå runt i cirklar av beslutsångest* 7 jan, 2012 21:56 |
|
Kajsa_bajsa
Elev |
Familjen är otroligt viktigt. Även om jag var adopterad skulle jag älska min familj. Och aldrig i livet att jag lämnar mina bästa vänner! Då är man ju en jättedålig vän...
Tummen upp alla som aldrig lämnar sina nära och kära! "Grabbar, säg någonting, då. Snälla, dö inte." "Jag har bakat bullar!" "Vafan är det här!? Jag gillar inte bullar..." "Todototo..." 7 jan, 2012 21:58 |
|
SagaS
Elev |
Jag hade aldrig gjort det om det hade betytt att jag aldrig mer hade fått se min familj igen. Jag hade lätt gjort det om jag hade fått se dem på julen och sommarlovet!
7 jan, 2012 22:13 |
|
annawpotter
Elev |
7 jan, 2012 22:35 |
|
Mahoqny
Elev |
Inte om jag aldrig men skulle fått träffa min familj/vänner, nej. Men om jag fick åka hem på lov och när skolan var slut, JAAAAAAA! ♥
~Toujours pur~ 7 jan, 2012 22:44 |
|
luckyBella
Elev |
Alltså...det är lite 50/50. Jag älskar min familj, mina husdjur och har underbara vänner och så MEN DET ÄR HOGWARTS VI PRATAR OM!
*beslutsångest* Men OM man får ta upp kontakten igen via telefon/ brev (du sa bara ''träffa''
7 jan, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
Nej, jag skulle inte. Familjen och vännerna är så mycket viktigare! ♥
7 jan, 2012 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen