vilka är bäst?!
Forum > Harry Potter > vilka är bäst?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
arianasnape
Elev |
8 jan, 2012 16:13 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
8 jan, 2012 16:15 |
|
GinnyLover
Elev |
Ginny såklart
Men jag gillar Luna också, hon verkar så...så....drömmande!!!! Som i böckerna, hon spelar Luna på ett bra sätt Dobby, Fred, George och Sirius gillar jag också. 8 maj 2013 ♥ 8 jan, 2012 16:16 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
8 jan, 2012 16:20 |
|
A.k
Elev |
Dumbledore, fred & george weasley, neville, Luna, Lupin & Draco! ♥33333
Några av mina favoriter! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 8 jan, 2012 16:23 |
|
Roxy Godness
Elev |
hermione,dumbeldore,Hagrid, alla weasly och Dobby
Can you dance like a hippogriff? 8 jan, 2012 16:29 |
|
Expecto-Patronum
Elev |
Skrivet av GinnyLover: Ginny såklart Men jag gillar Luna också, hon verkar så...så....drömmande!!!! Som i böckerna, hon spelar Luna på ett bra sätt Dobby, Fred, George och Sirius gillar jag också. tycker de me, men också lupin 9 jan, 2012 16:15 |
|
OliverPhelps
Elev |
9 jan, 2012 16:25 |
|
Mahoqny
Elev |
SIRIUS BLACK ♥
~Toujours pur~ 9 jan, 2012 17:20 |
|
Rammu
Elev |
sirius, dumbledore, harry, tvillingarna weasley, dobby, luna, och många fler =P
snälla läs min ff om hungersplen: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=16634&page=1#p893205 9 jan, 2012 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen