Läxor på sommarlovet?!
Forum > Harry Potter > Läxor på sommarlovet?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione Granger!<3
Elev |
ja... jag tycker att det är konstigt med läxor på sommarlovet.... men det kanske är för att jag inte har några... men jag vet inte...
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
7 jan, 2012 16:42 |
|
Lisen563
Elev |
Det kanske är något med Brittanien
7 jan, 2012 18:02 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har aldrig fått läxor under jullovet eller sommarlovet. Dock kan man ju göra läxor under påsklovet och höstlovet om man ligger efter i någonting ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Jag har fått läxor under jul lovet och vår skola ska intw ens ha läxor
7 jan, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Under det året hade Harry tydligen läxor. Jag har haft matte läxa under ett år, men jag gjorde den aldrig *don't tell anyone*
7 jan, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Jag har läxor på sommarlovet.
7 jan, 2012 19:20 |
Forum > Harry Potter > Läxor på sommarlovet?!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen