Vad hände med Rodolphus
Forum > Harry Potter > Vad hände med Rodolphus
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av bluebirdflies: Jag tror jag läst någonstans att han skickades tillbaka till Azkaban efter slutstriden inte säker dock. Skulle vara ganska troligt. Man kanske inte såg så mycket av honom för han kanske inte var med i Voldemorts innersta cirkel som Bella var? 7 jan, 2012 17:48 |
|
cirklar
Elev |
Så här står det på http://harrypotter.wikia.com
"After Voldemort was defeated by Harry Potter when Harry was only a baby, Rodolphus and his wife Bellatrix, along with Rabastan and Barty Crouch Jr. participated in the torture and permanent incapacitation of Alice and Frank Longbottom and was sentenced to life imprisoned in Azkaban. About fourteen years later, Rodolphus escaped with a group of other Death Eaters and fought in several battles of the Second Wizarding War, including the Battle of the Department of Mysteries and the Battle of the Seven Potters. It is possible that he fought at the Battle of Hogwarts, too. After Lord Voldemort's final defeat, Rodolphus was presumably killed or imprisoned in Azkaban once more."
7 jan, 2012 17:48 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asch Bellatrix dumpa han för Voldemort såhär gick det till :"Rudolf, jag dumpar dig för vår herre!" "Nej Bella varför?" "För att du har ett namn som en ren, Adjöö!" Nej men jag har trååkigt. Han dog väl bara antar jag... HAHAHAHAHA du fick en tummeupp av mig xD 24 jan, 2012 08:07 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Hehe, den var bra!
Winter is coming... 24 jan, 2012 08:10 |
|
ronnyponny
Elev |
24 jan, 2012 09:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Asch Bellatrix dumpa han för Voldemort såhär gick det till :"Rudolf, jag dumpar dig för vår herre!" "Nej Bella varför?" "För att du har ett namn som en ren, Adjöö!" Nej men jag har trååkigt. Han dog väl bara antar jag... Det bästa är ju att det är det skulle kunna gå till på det viset! ♥ XD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 jan, 2012 09:29 |
|
Borttagen
|
Jag vet faktiskt inte. ._.
24 jan, 2012 09:33 |
|
J-star Black
Elev |
24 jan, 2012 13:24 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
24 jan, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Jag tror att han dör.
24 jan, 2012 18:24 |
Forum > Harry Potter > Vad hände med Rodolphus
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen