Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Prata bara bra om Snape

Forum > Harry Potter > Prata bara bra om Snape

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Severus10
Elev

Avatar


Jo för denna tråd ska bara pratas bra om Snape.
Prefekt kan ni ta bort inläggen och lämna kvar det första.

5 jan, 2012 19:00

annawpotter
Elev

Avatar


Skrivet av hyperion:
Alltså... Den här tråden är inte logisk what so ever. Snape är en av mina favoritkaraktärer, men självklart finns det dåliga sidor av honom och det måste man ju kunna diskutera. Ingen är perfekt liksom.


Rätt skrivet!
Ingen är perfekt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F2594d8a3eebbd26ca6bc403ec0b06ba3%2Ftumblr_mgzef3pg801rtpflwo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F16886870%2Ftumblr_ls3bwg8UZp1qfcl2go1_500_large.jpg

5 jan, 2012 19:03

Borttagen

Avatar

+1


Om man inte kan acceptera att människor har olika åsikter om saker och ting ska man nog inte skapa trådar på diskussionsforum.

5 jan, 2012 19:06

Lisen563
Elev

Avatar


Men jag tror att hon tycker att det ska vara som uppmuntring till snape

5 jan, 2012 19:20

Severus10
Elev

Avatar


Ja för alla trådar pratas det bara illa om Snape hela tiden.
Jag ivll ha en tråd där man pratar bra om Snape och det inte alla hans lite dumma grejer tas upp hela tiden.

5 jan, 2012 19:30

Borttagen

Avatar


Vill inte vara så negativ men tycker att det är bäst att tråden stängs Finns redan en massa Snape trådar.

5 jan, 2012 19:42

Severus10
Elev

Avatar


Nej för de andra pratar man illa om Snape och det ska finnas en tråd som man bara pratar bra om Snape.

för sista gången prefekter ta bort inläggen som skrivits i denna tråd och behåll den första.

5 jan, 2012 19:43

Borttagen

Avatar


Jag kan förstå att det är jobbigt att få läsa andras åsikter om en karaktär man tycker om men så är det.

5 jan, 2012 19:44

Borttagen

Avatar


awkward moment dx

5 jan, 2012 19:47

Severus10
Elev

Avatar


Det är inte jobbigt att se dem.
men det är för pip jobbigt att andra ifrågasätta mina hela tiden.

Atltså så vill jag ha en sådan här tråd där man bara pratar bra om honom.

för sista sista sista gången prefekter ta bort inläggen och spara det första.

5 jan, 2012 19:49

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Prata bara bra om Snape

Du får inte svara på den här tråden.