Prata bara bra om Snape
Forum > Harry Potter > Prata bara bra om Snape
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Severus10
Elev |
Jo för denna tråd ska bara pratas bra om Snape.
Prefekt kan ni ta bort inläggen och lämna kvar det första. 5 jan, 2012 19:00 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av hyperion: Alltså... Den här tråden är inte logisk what so ever. Snape är en av mina favoritkaraktärer, men självklart finns det dåliga sidor av honom och det måste man ju kunna diskutera. Ingen är perfekt liksom. Rätt skrivet! Ingen är perfekt. ![]()
5 jan, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Om man inte kan acceptera att människor har olika åsikter om saker och ting ska man nog inte skapa trådar på diskussionsforum.
5 jan, 2012 19:06 |
|
Lisen563
Elev |
Men jag tror att hon tycker att det ska vara som uppmuntring till snape
5 jan, 2012 19:20 |
|
Severus10
Elev |
Ja för alla trådar pratas det bara illa om Snape hela tiden.
Jag ivll ha en tråd där man pratar bra om Snape och det inte alla hans lite dumma grejer tas upp hela tiden. 5 jan, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Vill inte vara så negativ men tycker att det är bäst att tråden stängs
5 jan, 2012 19:42 |
|
Severus10
Elev |
Nej för de andra pratar man illa om Snape och det ska finnas en tråd som man bara pratar bra om Snape.
för sista gången prefekter ta bort inläggen som skrivits i denna tråd och behåll den första. 5 jan, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Jag kan förstå att det är jobbigt att få läsa andras åsikter om en karaktär man tycker om men så är det.
5 jan, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
awkward moment dx
5 jan, 2012 19:47 |
|
Severus10
Elev |
Det är inte jobbigt att se dem.
men det är för pip jobbigt att andra ifrågasätta mina hela tiden. Atltså så vill jag ha en sådan här tråd där man bara pratar bra om honom. för sista sista sista gången prefekter ta bort inläggen och spara det första. 5 jan, 2012 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen