Potter maraton?
Forum > Harry Potter > Potter maraton?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
harrypotter tjejen
Elev |
Nej, inte än men jag skulle vilja någon gång!!!
Harry Potter är bäst <3 7 jan, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Jag tror att jag kör på Sagan om ringen maraton istället. c:
7 jan, 2012 20:38 |
|
SagaS
Elev |
7 jan, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: ^ OJ! I streck? Haha, min familj och jag kollade på filmerna på två hela dagar, inklusive sömn I STRECK! 7 jan, 2012 21:42 |
|
Lisen563
Elev |
Jag och en kompis skulle ha det. Men sen kom mina "underbara" föräldrar och stoppa det för att han var kille.
7 jan, 2012 23:01 |
|
Solkatten
Elev |
Nej, men har funderat på det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 23:17 |
|
Salazar1
Elev |
Inte än! Men jag, Tonks-nea1 och Dracou ska ha det nu på tisdag. Vi börjar runt 15:00, äter 16:00-17:00. Vi förväntar oss att vara klara om typ.. 14 timmar ungefär. Så vi ser den första filmen, äter, sen de andra i streck
Det lär bli mycket powerrade ovanpå det Slytherin Pride 19 feb, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Ska ha det någon gång under Sportlovet v. 10
20 feb, 2012 09:05 |
|
96hpevanescence
Elev |
Jag och mina kompisar tänkt. Ha det, men efter bara två filmer ville de göra något annat-.-
Så jag tänkte att jag skulle göra det själv någon dag
20 feb, 2012 09:41 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
japp! Fast utan fyran...
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 feb, 2012 09:44 |
Forum > Harry Potter > Potter maraton?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen