Rupert Grint i musikvideo
Forum > Harry Potter > Rupert Grint i musikvideo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mionee
Elev |
11 jan, 2012 20:27 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Lyssnar på den nu ♥
Är det han Ed Sheeran som sjunger, eller är det Ruper som kan sjunga så bra? Detta är lite OT till tråden, men Emma Watson är faktiskt också med i en musikvideo: http://www.youtube.com/watch?v=AZa1ViT4Ihc Dock är hon inte med i hela videon, man ser henne ibland
17 jan, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: Lyssnar på den nu ♥ Är det han Ed Sheeran som sjunger, eller är det Ruper som kan sjunga så bra? Detta är lite OT till tråden, men Emma Watson är faktiskt också med i en musikvideo: http://www.youtube.com/watch?v=AZa1ViT4Ihc Dock är hon inte med i hela videon, man ser henne ibland Nej, det är inte Rupert som sjunger. Men håll med om att han agerade väldigt bra i musikvideon, mer känsla än han haft möjlighet att visa i alla HP-filmer sammanlagt. 18 jan, 2012 19:59 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Han är asgrym i videon. Vissar massa känslor grymt! Killen har talang för skådelspel, verkligen ♥Skrivet av Josefin_Weasley: Lyssnar på den nu ♥ Är det han Ed Sheeran som sjunger, eller är det Ruper som kan sjunga så bra? Detta är lite OT till tråden, men Emma Watson är faktiskt också med i en musikvideo: http://www.youtube.com/watch?v=AZa1ViT4Ihc Dock är hon inte med i hela videon, man ser henne ibland Nej, det är inte Rupert som sjunger. Men håll med om att han agerade väldigt bra i musikvideon, mer känsla än han haft möjlighet att visa i alla HP-filmer sammanlagt.
18 jan, 2012 20:12 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
den var as cool!!!!!!
Harry Potter är bäst <3 18 jan, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Nice :o Hade inte sett den förut, but I like it.
Älskar toppkommentaren på YouTube: "So this is what Ron was doing when he was suppose to be destroying horcruxes..." 18 jan, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
omg jag har inte sett den innan! tck så jättemycket!
Har ni förresten sett "This ball of light" från Oscar förra året? Annars, se den! Orkar inte länka men, men. 18 jan, 2012 21:27 |
|
MysanMuffin
Elev |
Låten är grym och han i musikvideon (som borde bli utsedd till världens hetaste ginger) är med i den och dte gör att jag drogar den! Alla snackar om Team Edward och Team Jacob men varje gång någon frågar mig svarar jag: TEAM WEASLEY "Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 18 jan, 2012 21:42 |
|
Amortentia
Elev |
18 jan, 2012 21:52 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Det var lite kul, för jag satt och lyssnade på Lego House. Jag hade hört den innan, men fick för mig att jag ville lyssna igen. Sen, samtidigt som jag lyssnade på den gick jag in på Harry Potter-forumet och såg att denna tråden fanns
Har lyssnat på låten typ hela eftermiddagen ♥
18 jan, 2012 22:20 |
Forum > Harry Potter > Rupert Grint i musikvideo
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen