Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???

Forum > Mugglarportalen > Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lokix:
Håller med.
Skrivet av GinnyLover:
Hmm, lite mer godis till Godisbaronen vore kul. Typ bönor i alla smaker och så.

Jag skulle också vilja ha en trolldrycksaffär. Där Kan man köpa ingredienser och trolldrycker. Ingredienserna skulle man kunna brygga egna trolldrycker av och sälja till affären eller marknaden. Skulle vara kul med en trolldryck mot hunger till drakarna ifall Knut inte är inne.

Sen vill jag jättegärna ha en uggle och/eller en djuraffär där man kan köpa typ ugglor och Krumbensar. Med ugglorna skulle man kanske kunna skicka meddelanden, som med snöbollarna!

^^Ja, eller hur!! Håller med!


jag håller fullständigt med, det skulle vara as ballt

Kärlek till alla!

6 jan, 2012 00:27

Borttagen

Avatar


Man skulle kunna fixa botts bönor i alla smaker som man kan samla på och kanske denna djur affären nån snackade om

6 jan, 2012 00:30

liuns
Elev

Avatar


Quidditchbollar till quidditch butiken och mer godis till godisbaronen!!!

6 jan, 2012 08:35

Ella01
Elev

Avatar


Jag skulle vilja ha en trolldrycks affär och något nytt till godis baronen"

Ps en djur affär ds

✩✩✩

6 jan, 2012 11:02

Solkatten
Elev

Avatar


Man borde kunna köpa mer godis än bara Chokladgrodor.

Edit; Åh, det hade ni redan skrivit

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 jan, 2012 12:09

Luna Lu
Elev

Avatar


Mer godisar och en kvick. Och t.ex.ravenclav-halsduk men alltså till alla elevhem!

My heart ICAFE Läs gärna min ff Jardelicka Toof - en riktig häxa! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13413

6 jan, 2012 12:16

Solkatten
Elev

Avatar


Jah, till alla elevhemmen ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 jan, 2012 14:40

Quidditch
Elev

Avatar


Skulle vara kul om det fanns en affär för att köpa bläck, fjäderpennor osv. Sen att man kunde ta typ "kurser" och lära sig mer om exempel: Försvar mot Svartkonster.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

6 jan, 2012 16:39

joel9324
Elev

Avatar


Efter julen kommer det o finnas Weasleys Vassa Varor har de skrivit i presentationen på Vintervarorna Jag vill att de ska finnas Trolldrycker som man kan köpa eller någonting liknande, sen tycker jag att Zonkos skämtartiklar ska finnas

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

6 jan, 2012 17:08

amie
Elev

Avatar


det borde finnas en bokhandel med böcker som man KAN LÄSA

stolt medlem i TGL

6 jan, 2012 20:14

1 2 3 4 5

Forum > Mugglarportalen > Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???

Du får inte svara på den här tråden.