Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lord Voldermort-Tråden

Forum > Harry Potter > Lord Voldermort-Tråden

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Elak?! Det var nog den värsta underdrift jag hört på länge. Han är en diskriminerande, självgod, ondskefull och spritt språngande galen psykopat!

4 jan, 2012 21:43

Clementin
Elev

Avatar


Jag hatar Voldemort. Han tänkder bara på sig själv, dödar folk bara för att det är kul, vill ha all makt, kan inte känna kärlek eller vänskap och HAR INGEN NÄSA. Jag är lite arg på Dumbledore
Spoiler:
Tryck här för att visa!för att han inte bara struntade i att meddela Tom om att han var trollkarl.

4 jan, 2012 21:50

J-star Black
Elev

Avatar


Alltså vad kan man tycka om en diktator som skapar orättvisa, krig, död och terror?
Hatar honom, självgod, psykopat, fast samtidigt kan jag inte låta bli att tänka Vad hade ni tänkt er?
Hans mors familj var fullblodstrollkarlar som tyckte att de var störst, bäst och vackrast + att de var GALNA!
Hans fars familj var godsägare, typ, rika mugglare som trodde att världen existerade för deras skull och som såg ner på andra.
Killen var ju dömd till crazyness och psyko.
Och glöm inte hans Jäkla näsa (Om man nu kan kalla det där för näsa)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F15s7xw3.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2F2w36lpl.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F8wi3qt.gif

4 jan, 2012 22:08

1 2

Forum > Harry Potter > Lord Voldermort-Tråden

Du får inte svara på den här tråden.