svenskt/engelskt
Forum > Harry Potter > svenskt/engelskt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J.k
Elev |
Ser på engelska, ryser rejält om jag ser dom på svenska... Voldemorts röst är så slemmig x)
Sen så ogillar jag dubbade filmer.. Magi, Mod och massor av Tårar 4 jan, 2012 19:27 |
|
Amortentia
Elev |
Enligt mig så ska alltihopa vara engelska, Både talet i filmerna och även texten om det ska vara någon. Tycker även att böckerna blir bättre på engelska, det känns lite mer "äkta" typ.. hehe
![]()
4 jan, 2012 19:47 |
|
Alvi
Elev |
Jag gillar mest på Engelska
Ilove Draco Malfoy! Läs min Fanfiction Historien om Pansy Parkinson http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=12676#user.php?id=9725 4 jan, 2012 19:50 |
|
The Deathly Hallow
Elev |
Engelskt, helt klart. Originalspråk all the way!
But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 4 jan, 2012 20:03 |
|
Solkatten
Elev |
Engelskt tal med svenskt text, ofc
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jan, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Svenskt tal? Åhh nej, nejnejnejnej... inte okej
Engelskt ska det vara 4 jan, 2012 22:34 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag typ börjar skratta jättemycket när jag ser den dubbad, eller så tror jag nästan att jag ska spy. Det är sååå hemskt. Jag såg dem inte på Svenska när jag var mindre heller, mamma satt och läste texten genom hela de tre första filmerna
4 jan, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
ENGELSKT!
Jag har fobi mot dem dubbade. Jag skojar inte, dem låter så tillgjorda och konstiga. 4 jan, 2012 22:48 |
|
mrfufnek
Elev |
Dubbad film= Jag vill inte titta, iaf inte lyssna! Svensk text är helt klart okej, men svenskt tal? Bara när jag var 8 elr mindre!
HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 4 jan, 2012 22:52 |
|
joel9324
Elev |
4 jan, 2012 22:52 |
Forum > Harry Potter > svenskt/engelskt
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen