Da Eller FenixOrden ?
Forum > Harry Potter > Da Eller FenixOrden ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
DA är ju mer gemenskap och inte riktigt lika seriöst
Kan inte välja! =) - just like themarauder 4 jan, 2012 00:24 |
|
Borttagen
|
Da är lite som ett outvecklat minifenixorden. Nää jag kan inte välja.
4 jan, 2012 12:35 |
|
Borttagen
|
Eftersom att barn inte får vara med i Fenixorden väljer jag nog DA.
4 jan, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Fenixorden, lätt! Kingsley lockar mig liksom över dit...hehe...
4 jan, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
DA som elev och efter Hogwarts blir det Fenixorden.
4 jan, 2012 12:43 |
|
Vatten,11
Elev |
Jag fatcdifhio
Mmm...Jag är sugen på munkar 4 jan, 2012 13:15 |
|
9te
Elev |
4 jan, 2012 13:21 |
|
scarhead
Lärare |
väljer DA, men egentligen, så är det inte så stor skillnad utom att i DA är det mer ungdomar och omyndiga, medan i Fenixorden är det mer trollkarlar och häxor som är vuxna.
4 jan, 2012 13:33 |
|
Vatten,11
Elev |
DA
Mmm...Jag är sugen på munkar 4 jan, 2012 13:37 |
|
Borttagen
|
Först DA sen Fenixorden.
4 jan, 2012 13:51 |
Forum > Harry Potter > Da Eller FenixOrden ?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen