Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley<3
Elev |
Narcissisa och severus
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 4 jan, 2012 08:38 |
|
Raxberry
Elev |
Severus och Bellatrix
4 jan, 2012 09:22 |
|
J-star Black
Elev |
4 jan, 2012 09:26 |
|
onlyoliviaa
Elev |
4 jan, 2012 09:52 |
|
Borttagen
|
Narcissa Malfoy....och Severus Snape
_____________________________________ Ravenclaw FOREVER 4 jan, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
lucius och narcissa
4 jan, 2012 10:34 |
|
Borttagen
|
draco och bellatrix
4 jan, 2012 11:26 |
|
Clementin
Elev |
Bellatrix och Narcissa
4 jan, 2012 11:28 |
|
Maa
Elev |
Skrivet av Raxberry: Severus och Bellatrix Jag har också funderat på det, hon dyker ju inte upp på kyrkogården i fyran osv som hennes make gör... o-o "Weasley is our king." 4 jan, 2012 11:32 |
|
annawpotter
Elev |
4 jan, 2012 11:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen