vilken trollstav skulle du villja ha?
Forum > Harry Potter > vilken trollstav skulle du villja ha?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SweetSweet
Elev |
Jag gillar Lunas, den är fin! Och så gillar jag Dracos och Rons! ^^
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 4 jan, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Skulle vilja ha Cho Changs trollstav! Den är så fin!
4 jan, 2012 20:45 |
|
smillan
Elev |
jag skulle vilja ha luna lovegood helst den är fin
4 jan, 2012 20:48 |
|
L
Elev |
Narcissas eller Dracos men om jag fick bestämma själv så, 11½ cm lång, körsbärsträ med enhörningshår som kärna ^^ ~
i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 4 jan, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Jag skulle kunna dö för att få min Pottermore-stav i verkliga livet! Slån, drakhjärtesträng, 12 3/4 tum, oböjlig.
4 jan, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja ha den som väljer mig
4 jan, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Jag skulle villa ha Draco Malfoys stav för jag tycker den ser så simpelut, men ändå cool och den ser så skön att hålla i
Enligt min åsikt 5 jan, 2012 00:33 |
|
Mahoqny
Elev |
Jag har Sirius stav!!! ♥ ♥ Jag vill även ha James, Remus och Peters bara för att få ha alla marodörernas, men vet inte om det går att få tag på alla.
~Toujours pur~ 5 jan, 2012 00:35 |
|
themarauder
Lärare |
5 jan, 2012 01:15 |
|
Alice...
Elev |
5 jan, 2012 04:08 |
Forum > Harry Potter > vilken trollstav skulle du villja ha?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen