Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vilken trollstav skulle du villja ha?

Forum > Harry Potter > vilken trollstav skulle du villja ha?

1 2 3
Användare Inlägg
SweetSweet
Elev

Avatar


Jag gillar Lunas, den är fin! Och så gillar jag Dracos och Rons! ^^

If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again...

4 jan, 2012 20:29

Borttagen

Avatar


Skulle vilja ha Cho Changs trollstav! Den är så fin!

4 jan, 2012 20:45

smillan
Elev

Avatar


jag skulle vilja ha luna lovegood helst den är fin

4 jan, 2012 20:48

L
Elev

Avatar


Narcissas eller Dracos men om jag fick bestämma själv så, 11½ cm lång, körsbärsträ med enhörningshår som kärna ^^ ~

i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork

4 jan, 2012 20:52

Borttagen

Avatar


Jag skulle kunna dö för att få min Pottermore-stav i verkliga livet! Slån, drakhjärtesträng, 12 3/4 tum, oböjlig.

4 jan, 2012 22:19

Borttagen

Avatar


Jag skulle vilja ha den som väljer mig

4 jan, 2012 22:32

Borttagen

Avatar


Jag skulle villa ha Draco Malfoys stav för jag tycker den ser så simpelut, men ändå cool och den ser så skön att hålla i


Enligt min åsikt

5 jan, 2012 00:33

Mahoqny
Elev

Avatar


Jag har Sirius stav!!! ♥ ♥ Jag vill även ha James, Remus och Peters bara för att få ha alla marodörernas, men vet inte om det går att få tag på alla.

~Toujours pur~

5 jan, 2012 00:35

themarauder
Lärare

Avatar


Jag skulle vilja ha en designad för endast mig

=) - just like themarauder

5 jan, 2012 01:15

Alice...
Elev

Avatar


Jag skulle villja ha Snapes, eller någon av weasley tvillingarnas stavar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

5 jan, 2012 04:08

1 2 3

Forum > Harry Potter > vilken trollstav skulle du villja ha?

Du får inte svara på den här tråden.