Har ni någonsin tänkt på...
Forum > Harry Potter > Har ni någonsin tänkt på...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Elley: jag tänkte att det fanns en gammal, men likadan tråd!Är inte den här tråden lite typ som denna? :3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=1932&page=#p148106 2 jan, 2012 12:41 |
|
Borttagen
|
Tror nog att de använder liknande metoder som mugglare. Gift, hoppar eller kanske hägning. Tror inte att de spränger sig själva, men det är en metod.
2 jan, 2012 12:47 |
Forum > Harry Potter > Har ni någonsin tänkt på...
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen