Paus?
Forum > Harry Potter > Paus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
31 dec, 2011 21:58 |
|
Borttagen
|
Tog en bild av Lockhart under mitt, AngelinaxD och MoonlightDreams HP-maraton, men har den tyvärr inte på datorn just nu, haha
31 dec, 2011 22:01 |
|
joel9324
Elev |
31 dec, 2011 22:10 |
|
9te
Elev |
31 dec, 2011 22:26 |
|
Borttagen
|
Jag pausade en gång när man såg Draco/Tom Feltons fötter. o.O
31 dec, 2011 22:33 |
|
Lills
Elev |
Jag pausade en gång när Draco gjorde världens roligaste min.
Det var i ettan när Quirrell kom in i salen och sa typ: Ett troll! I Fängelsehålan!" och svimma, sen pausa jag och Draco/Tom hade en jätte rolig min! ![]()
31 dec, 2011 22:40 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2011 23:26 |
|
Safrina
Elev |
Jag råkade pausa precis när professor McGonagall förvandlade sig till en katt. det blev något mitt emellan som såg ganska äckligt ut XD
1 jan, 2012 01:56 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Safrina: HaHAHAHAHAHaJag råkade pausa precis när professor McGonagall förvandlade sig till en katt. det blev något mitt emellan som såg ganska äckligt ut XD 1 jan, 2012 02:02 |
|
Train
Elev |
1 jan, 2012 14:59 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen