HAPPY BIRTHDAY TOM RIDDLE
Forum > Harry Potter > HAPPY BIRTHDAY TOM RIDDLE
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ebkati
Elev |
Haha, älskar att varenda ställe med hp-fans pratar om voldemorts födelsedag men när jag nämner det för någon annan så bara "..va?".
Men grattis! http://remuslupiin.tumblr.com/ 31 dec, 2011 14:54 |
|
Salazar1
Elev |
Grattis Min Herre.
Slytherin Pride 31 dec, 2011 14:56 |
|
OliverPhelps
Elev |
31 dec, 2011 14:56 |
|
Rawenclaw98
Elev |
31 dec, 2011 15:05 |
|
Ginny00
Elev |
31 dec, 2011 15:10 |
|
Borttagen
|
Grattis,Voldy ♥ Du får en riktig PANG födelsedag med alla raketerna
31 dec, 2011 15:19 |
|
Rawenclaw98
Elev |
31 dec, 2011 15:31 |
|
Borttagen
|
Grattis Voldy!!
31 dec, 2011 15:33 |
|
Piggy
Elev |
31 dec, 2011 15:54 |
|
Katla
Elev |
31 dec, 2011 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen