Vilken trollstav har du?
Forum > Harry Potter > Vilken trollstav har du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
På Mugglis: 9 tum fläder, viliehår som kärna
24 jan, 2012 17:29 |
|
EmahS
Elev |
Här: 10½ tum slånbuske, viliehår som kärna
Pottermore: 10 ¾ tum ,cypress, enhörningskärna, hård På riktigt: Ingen, men så fort jag får pengar så ska Dracos bli min.
24 jan, 2012 17:32 |
|
mr cool
Elev |
10½ tum draksträng vanligt brun
24 jan, 2012 17:35 |
|
Quidditchspelaren
Elev |
24 jan, 2012 17:35 |
|
Mountain
Elev |
Jag har ingen trollstav för jag kan inte spela Snape utan Plugin programmet som jag inte hittar på någon hemsida!!!Till Rektor Erfa! Glada hälsningar Mountain!
24 jan, 2012 17:46 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Jag har viliehår som kärna.
24 jan, 2012 17:49 |
Forum > Harry Potter > Vilken trollstav har du?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen