Blaisuna (Doogebaz)
Forum > Harry Potter > Blaisuna (Doogebaz)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har egentligen aldrig läst något med Blaise Zabini och Luna Lovegood. Men kemin mellan karaktärerna och namnen får det att kännas så bra och fint! Det är en känsla och tanke jag burit med mig i många år.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 jan, 2012 00:42 |
|
Twix
Elev |
Åh, Doogebaz!
Älska detta ship alltså! ♥ 2 jan, 2012 01:35 |
|
hyperion
Elev |
Det lät ju intressant, haha. Ingen ship för mig dock, ska jag shippa Luna med någon så är det nog George
![]()
2 jan, 2012 04:14 |
Forum > Harry Potter > Blaisuna (Doogebaz)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen