Hur ser din topp 3 i HP filmerna?
Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i HP filmerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
1. Deathly Hallows part 1 (bara för att jag har sett den så få gånger)
2. Deathly Hallows part 2 3. Prisoner of azkaban och Philosopher's stone.
1 jan, 2012 20:58 |
|
hyperion
Elev |
1 jan, 2012 21:05 |
|
antecool1
Elev |
1.dph2
2.dph1 3.halvblodsprinsen fred&george regerar 1 jan, 2012 21:05 |
|
Train
Elev |
1 jan, 2012 21:09 |
|
Lisen563
Elev |
1.Fången från Azkaban ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! 2.Dph 2 Spoiler: Tryck här för att visa! 3. Halvblodsprinsen Spoiler: Tryck här för att visa! 1 jan, 2012 21:10 |
|
Lupins
Elev |
1. Dödsrelikerna del 2
2. Fenixorden 3. Flammande bägaren http://26.media.tumblr.com/tumblr_lwz3b1cERY1r93ft0o1_500.gif 1 jan, 2012 21:51 |
|
Tonkss
Elev |
Ghaaaa, jag hatar när man får sånna frågor, för jag tycker att alla filmerna är bra på olika sätt. Men om vi säger, topp 3 på spännande filmerna:
1. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 2. Harry Potter and the Halfblood Prince 3. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Men om man tar efter mysig: 1. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 2. Harry Potter and the Philosopher's Stone 3. Harry Potter and the Halfblood Prince Eller läskig: 1. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 2. Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 3. Harry Potter and the Goblet of Fire Sorglig: 1. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 2. Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 3. Harry Potter and the Order of Phoenix Glad: 1. Harry Potter and the Philosopher the Stone 2. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 (slutet) 3. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Jaa, jag skulle kunna fortsätta i all oändliget, men om man sammanställer resultatet blir det: 1. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 2. Harry Potter and the prisoner of Azkaban 3. Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 ♥
1 jan, 2012 22:13 |
|
Jennyferh
Elev |
De tre första filmerna tycker jag bäst om. Vet inte varför xD Inte heller vilken ordning. Men jag gillar iaf dem bäst.
"Overhead, morning skies all for you"
1 jan, 2012 23:04 |
|
mionee
Elev |
1 jan, 2012 23:08 |
|
Potterstyle
Elev |
1 jan, 2012 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen