Neville + Luna = ?
Forum > Harry Potter > Neville + Luna = ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Shippa på, haha! Och det skulle nog kunna funka mellan dem, men känns inte som att de är direkt soulmates för mig
![]()
30 dec, 2011 00:56 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av hyperion: Det tror inte hjag heller att de är, det är därför som de engligt min teori, bara är ihop ett tag, för att sedan hitta dem som de verkigen passar med Shippa på, haha! Och det skulle nog kunna funka mellan dem, men känns inte som att de är direkt soulmates för mig
30 dec, 2011 01:09 |
|
Johannai
Elev |
Bra teori! Fick Neville någonsin några barn?
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 30 dec, 2011 08:19 |
|
zelda1
Elev |
Jag tror nog innte de skulle passa i hop
30 dec, 2011 08:43 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Jag tror faktiskt att det skulle kunna funka.
NEVUNA FTW! ~ Med rätt att besserwissa ~ 30 dec, 2011 10:37 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av hyperion: Jag tycker det var jättegulliga i sista filmen ^^ Det var väl en gullig sak i filmen, men tror att de är lite för olika för att det skulle funka i längden, haha. Någon som skulle passat med Luna dock skulle vara George, tror att hon om någon skulle kunna hjälpa honom att läka efter Freds död. Och nu blev det lite ot.. Men när du säger att de är olika hur menar du då? De är inte jättelika, men jag tycker båda känns sådär lite utstötta och Neville typ accepterar Lunas lite udda idéer. Tanken om Luna och George är väldigt fin, btw. Det du sa lät väldigt vettigt. Jag tycker på nått sätt jag me att Luna och Neville inte är såå olika. ![]()
30 dec, 2011 10:46 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
jag det skulle nog funka
Harry Potter är bäst <3 30 dec, 2011 12:06 |
|
Bianca
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Spoiler om man inte har läst sista boken/sett sista filmen!!! Vad tror ni om Nevuna? Detta är min teori: Efter Striden På Hogwarts blev Neville och Luna ihop. De var ihop i ett par år, sen började Luna resa mycket (för att upptäcka djur) och då insåg de att de inte var mer än vänner. Utan större konflikter gjorde de slut . Luna reste mer och träffade Rolf, som hon gifte sig med. Neville som var själv igen hängde en del på Den läckande Kittel om träffade därför Hannah Abbot och de blev ihop. Efter några år började Neville jobba på Hogwarts. Han och Hannah fortsatte vara ihop och alla levde lyckliga i alla sina dar. Det kanske blev lite konstig Jag håller med 30 dec, 2011 12:16 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
30 dec, 2011 12:31 |
|
Borttagen
|
Tänk Er luna och draco :-)
30 dec, 2011 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen