Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(
Forum > Harry Potter > Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Mahoqny: Det är bättre med 8 bra filmer än 15 smådåliga! 29 dec, 2011 22:27 |
|
blablablaa
Elev |
Nja, serien är tillräckligt lång tycker jag
Alltså,inte sådär jobbigt lång, men perfekt lång :3 Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 29 dec, 2011 23:23 |
|
Mahoqny
Elev |
Det vore skumt om det om ut en ny bok/film nu, för vad skulle den handla om? Allt är ju över nu.
Spoiler: Tryck här för att visa! Så vad ska hända? ~Toujours pur~ 30 dec, 2011 00:37 |
|
Dracou
Elev |
Det kan ju faktiskt handla om James, Lily, Albus och alla de nya.
6 jan, 2012 00:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mahoqny: Det vore skumt om det om ut en ny bok/film nu, för vad skulle den handla om? Allt är ju över nu. Spoiler: Tryck här för att visa! Så vad ska hända? Jag har sagt det förut, och jag säger det igen; bok/film om Dumbledore! 6 jan, 2012 02:59 |
|
Savi
Elev |
De enda orden jag kan säga är: INGEN MER BOK!
Och utan bok kommer det ingen film. Det är över, no more please. Jag kommer bli deprimerad om det kommer ut något mer...
6 jan, 2012 03:09 |
|
Bellitrixa
Elev |
Synd att det inte finns fler ♥
6 jan, 2012 15:46 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag tycker personligen inte att det är synd att serien inte fortsätter. Självklart finns det kvar en sorts tomhet - 2012 är det första året utan Harry Potter, däremot anser jag att det skulle bli allt för uttjatat med ännu fler böcker och filmer.
Jag är nöjd med det vi har fått och tänker inte begära något mer! :>
6 jan, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det är synd ja, men jag överlever. Även om Harry Potter alltid har funnits i mitt liv så har jag inte börjat gilla Harry Potter förrän efter Deathly Hallows filmerna... Så för mig är mycket av Harry Potter världen oupptäckt.
6 jan, 2012 17:06 |
|
Ginny_Power
Elev |
Jag fick alla filmer i julklapp. Nu har jag bara tre kvar att se! Det e jättesynd, önskar ett det kom fler. Kan det inte vara en film om deras barn istället?
6 jan, 2012 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen