Häxa?Trollkarl?
Forum > Harry Potter > Häxa?Trollkarl?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ItsSoFluffy
Elev |
Trollkvinna låter som... ett troll. Häxa låter ju bra tycker jag, och föresten så heter det ju trollKARL, eller hur.
Draco Malfoy <3 | Slytherin for ever | A very Potter musical <3 2 dec, 2010 15:49 |
|
HermioneGranger
Elev |
haha xD
jag tycker att trollkvinna låter som en gammal tant med massa vårtor^^ "I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed." 2 dec, 2010 16:56 |
|
Lumos
Elev |
Skrivet av HermioneGranger: haha xD jag tycker att trollkvinna låter som en gammal tant med massa vårtor^^ Haha du har rätt X) Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 2 dec, 2010 17:54 |
|
Emelie
Elev |
Tycker själv att häxa låter bättre än trollkarl
"dont worry, you're just as sane as I am..." 2 dec, 2010 18:06 |
|
HermioneGranger
Elev |
Skrivet av Lumos: Skrivet av HermioneGranger: haha xD jag tycker att trollkvinna låter som en gammal tant med massa vårtor^^ Haha du har rätt X) ^^ "I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed." 2 dec, 2010 18:08 |
|
Selena Sylvia
Elev |
2 dec, 2010 18:49 |
|
Nox
Elev |
Varför finns det ett ord för kvinna och ett för man. Det failar det med trollspön, dem är för fään inga älvor.. :O
Nox 2 dec, 2010 19:09 |
|
Jamf
Elev |
Tycker att trollkvinna låstr som tllpac ka en kutryggad gammal toka..
Häxa mycket bättre. Hufflepuff 4-ever! 2 dec, 2010 19:47 |
|
ItsSoFluffy
Elev |
Draco Malfoy <3 | Slytherin for ever | A very Potter musical <3 2 dec, 2010 19:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Häxa låter ju asnice!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 dec, 2010 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen