Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Häxa?Trollkarl?

Forum > Harry Potter > Häxa?Trollkarl?

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
ItsSoFluffy
Elev

Avatar


Trollkvinna låter som... ett troll. Häxa låter ju bra tycker jag, och föresten så heter det ju trollKARL, eller hur.

Draco Malfoy <3 | Slytherin for ever | A very Potter musical <3

2 dec, 2010 15:49

HermioneGranger
Elev

Avatar


haha xD
jag tycker att trollkvinna låter som en gammal tant med massa vårtor^^

"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed."

2 dec, 2010 16:56

Lumos
Elev

Avatar


Skrivet av HermioneGranger:
haha xD
jag tycker att trollkvinna låter som en gammal tant med massa vårtor^^

Haha du har rätt X)

Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal.

2 dec, 2010 17:54

Emelie
Elev

Avatar


Tycker själv att häxa låter bättre än trollkarl

"dont worry, you're just as sane as I am..."

2 dec, 2010 18:06

HermioneGranger
Elev

Avatar


Skrivet av Lumos:
Skrivet av HermioneGranger:
haha xD
jag tycker att trollkvinna låter som en gammal tant med massa vårtor^^

Haha du har rätt X)

^^

"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed."

2 dec, 2010 18:08

Selena Sylvia
Elev

Avatar


Men häxor är coolare en trollkarlar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi927.photobucket.com%2Falbums%2Fad113%2Fmicashen%2FGryffindor%2Fgryffindor.gif

2 dec, 2010 18:49

Nox
Elev

Avatar


Varför finns det ett ord för kvinna och ett för man. Det failar det med trollspön, dem är för fään inga älvor.. :O

Nox

2 dec, 2010 19:09

Jamf
Elev

Avatar


Tycker att trollkvinna låstr som tllpac ka en kutryggad gammal toka..

Häxa mycket bättre.

Hufflepuff 4-ever!

2 dec, 2010 19:47

ItsSoFluffy
Elev

Avatar


Skrivet av Selena Sylvia:
Men häxor är coolare en trollkarlar.


Agreed.

Draco Malfoy <3 | Slytherin for ever | A very Potter musical <3

2 dec, 2010 19:49

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Häxa låter ju asnice! Trollkarl är inte heller helt fel när man tänker på ordets innebörd, men vet inte om jag gillar ordet som ord.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

2 dec, 2010 19:55

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Häxa?Trollkarl?

Du får inte svara på den här tråden.