Halvblodsprinsen, extramaterial
Forum > Harry Potter > Halvblodsprinsen, extramaterial
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: Jag har kollat på DVD:n ett par gånger hemma Ja, halvblodsprinsens extramaterial tycker jag också bäst om 28 dec, 2011 15:09 |
|
LoonyMe
Elev |
28 dec, 2011 22:17 |
|
.Lovegood.
Elev |
Vart kollar man? :O
Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 28 dec, 2011 22:21 |
|
Borttagen
|
Jo, och den typ en timma långa intervjun/filmen med J.K Rowling som är awesome!
28 dec, 2011 22:40 |
|
Rawenclaw98
Elev |
28 dec, 2011 22:42 |
|
joel9324
Elev |
28 dec, 2011 22:45 |
|
childhoodlight
Elev |
28 dec, 2011 22:46 |
|
confundo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Josefin_Weasley: Jag har kollat på DVD:n ett par gånger hemma Ja, halvblodsprinsens extramaterial tycker jag också bäst om ![]()
29 dec, 2011 20:45 |
|
superman
Elev |
Jag har sett A year in the life säkert fem gånger, så jäkla bra!
29 dec, 2011 21:02 |
|
SweetSweet
Elev |
Jag har inte sett det, men ska kolla så fort jag kommer hem till Sverige igen.
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 29 dec, 2011 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen