The Walking Dead
Forum > Off Topic > The Walking Dead
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har sett några avsnitt, har tappat bort vilket avsnitt av vilka säsong det var skulle gärna vilja fortsätta se mer ur tvserien
25 okt, 2012 17:14 |
|
Celebikai
Elev |
hej hej det var ett tag sen
bara jag som har märkt att halva fandomen hatar michonne? förstår ej varför då hon inte har gjort något dåligt? Spoiler: Tryck här för att visa! så jag tror nog att det handlar om ren och skär rasism (och/eller sexism) ![]()
13 dec, 2012 21:52 |
|
Danzi
Elev |
Jag älskar den, så grymt bra! Håller på att titta igenom serien från början nu med min min kompis
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 dec, 2012 08:19 |
|
Borttagen
|
Är sjukt nyfiken på serierna. Håller på att kolla på en playthrough av spelet, och är sjukt nyfiken på det också. Och har ganska nyligen sett allra första avsnittet av TV-serien. Dock brukar jag sitta och fnissa större delen under zombiefilmer
14 dec, 2012 08:41 |
|
Dante
Lärare |
En av mina favoritserier just nu! Sett klart avsnitt 8 av säsong 3 och väntar just nu på nya avsnitt!
14 dec, 2012 11:18 |
|
Little J
Elev |
21 dec, 2012 17:43 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Älskar allt som har med zombies at göra , har dock bara spelat spelet och har önskat mig första säsongen i julklapp
21 dec, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Har sett första avsnittet nu och jag får väl säga att jag är skeptisk. Efter första avsnittet av Playthroughn jag såg av spelet så var jag fast. Efter första avsnittet av TV-serien känner jag bara för att slå till alla jävla idioter i serien.
21 dec, 2012 21:18 |
|
Little J
Elev |
30 dec, 2012 17:45 |
|
Celebikai
Elev |
30 dec, 2012 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen