Trollstavskärnor
Forum > Harry Potter > Trollstavskärnor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
najs
Kärlek till alla! 27 dec, 2011 01:37 |
|
Borttagen
|
HELL YEAH!
27 dec, 2011 01:44 |
|
Freja
Elev |
Jag har viliehår i min trollstav, eller spö etfersom jag är en häxa
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 dec, 2011 20:09 |
|
AG
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förekommer inte testrallhår endast i Fläderstaven? Glömde att nämna villehår Nej, själv har jag en trollstav med testralhår. Men det kanske är böckerna du tänkte på. 27 dec, 2011 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AG: Skrivet av Borttagen: Förekommer inte testrallhår endast i Fläderstaven? Glömde att nämna villehår Nej, själv har jag en trollstav med testralhår. Men det kanske är böckerna du tänkte på. Ahh det var böckerna jag syftade på, har sett att flera här på mugglis har testrallhår 27 dec, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
27 dec, 2011 23:36 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
27 dec, 2011 23:41 |
|
Borttagen
|
^ Kan du dricka ett badkar med sprit utan att bli påverkad, så är du tillräckligt magisk för att kunna användas i trollstavar.
Nuff said. :3 27 dec, 2011 23:43 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej... Så shrank var han på bilden?^ Kan du dricka ett badkar med sprit utan att bli påverkad, så är du tillräckligt magisk för att kunna användas i trollstavar. Nuff said. :3
28 dec, 2011 00:10 |
|
Borttagen
|
^ Jupp, Shanks.
28 dec, 2011 00:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen