Dudley
Forum > Harry Potter > Dudley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Jag säger typ Dadly tror jag... ^^
Jaha. 23 dec, 2011 23:04 |
|
adliitam
Elev |
24 dec, 2011 00:02 |
|
Borttagen
|
Som i filmerna ungefär, Da(u)ddly
24 dec, 2011 00:08 |
|
Borttagen
|
Ja, det är väl som i filmerna. ^^
24 dec, 2011 00:49 |
|
superman
Elev |
Däaddly
24 dec, 2011 01:27 |
|
liuns
Elev |
Daddly
24 dec, 2011 07:41 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
24 dec, 2011 08:07 |
|
Freja
Elev |
Precis som i filmen
Everything is Dramione and nothing hurts. 24 dec, 2011 13:40 |
|
Borttagen
|
Daddli tror jag.
24 dec, 2011 14:24 |
|
Borttagen
|
Daddli, fast lite mer åt det engelska hållet.
24 dec, 2011 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen