Harry Potter-kort?
Forum > Harry Potter > Harry Potter-kort?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Jag har några bredvid mina pokémon nånstans tror jag x) Haha, fast jag fattade aldrig grejen med HP-korten..
![]()
23 dec, 2011 21:16 |
|
Quidditch
Elev |
23 dec, 2011 21:40 |
|
annawpotter
Elev |
23 dec, 2011 21:53 |
|
CarolineLovegood
Elev |
Skrivet av annawpotter: Jag visste inte ens att det fanns sånna kort!!?? Vart kan man få tag i det? Tror inte att de finns till salu längre, tyvärr! Var flera år sedan jag samlade, 7 kanske! :c Fast jag köpte de i en liten spelaffär som huvudsakligen sålde spel till Gameboy. 23 dec, 2011 21:56 |
|
Solkatten
Elev |
Har aldrig vetat att det fanns Harry Potter kort
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2011 22:33 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Visste inte att det fanns. Fast när man tänkte på det finns det ju pokemon-liknande kort till typ alla TV-serier och filmer som riktar sig till barn
Önskar att jag hade en stor samling med sånna hemma
23 dec, 2011 22:47 |
|
Tonkss
Elev |
För er som undrar vad kan kan köpa korten, man kan ju alltid kolla på tradera, eller på loppisar.. :>
23 dec, 2011 22:50 |
|
moii
Elev |
Åh, sånna kort har vi massor av! Någonstans... Hhaha, ska kanske leta upp dom c;
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 23 dec, 2011 23:48 |
|
Borttagen
|
Har aldrig sett såna förut
23 dec, 2011 23:51 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av CarolineLovegood: Skrivet av adliitam: Jag har också Harry Potter kort men dom ser inte uuut sådär. Mina är också nått spel (tror jag) och ser ut såhär : ÅÅH, så fina! Coolt att det är en karaktär på varje kort! Hur många har du? C: 30 stycken! ![]() ![]()
24 dec, 2011 00:00 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter-kort?
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen