Vad då 'över'?
Forum > Harry Potter > Vad då 'över'?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av MollyWeasley: min kompis hade skojat lite med den som gillade saade men JAG gjorde ingenting! Och varförs skulle man vara en dålig strorasyster bara för att man gillar harry potter??? Det är inte du som kommer att tvinga henne älska Harry Potter, det är hon som kommer att bli intresserad och vilja vara som du. Du kommer säkert bli en bra storasyster!
22 dec, 2011 18:31 |
|
MollyWeasley
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av MollyWeasley: min kompis hade skojat lite med den som gillade saade men JAG gjorde ingenting! Och varförs skulle man vara en dålig strorasyster bara för att man gillar harry potter??? Det är inte du som kommer att tvinga henne älska Harry Potter, det är hon som kommer att bli intresserad och vilja vara som du. Du kommer säkert bli en bra storasyster! Tack! Och ja tror att mitt lilla syskon kommer att bli intresserad av Hp för mitt andra lillasyskon pelle (PellePotter) har börjat gilla harry potter för att mamma läser högt för honom och jag och mamma har läst Hp böckerna MÅNGA gånger och pappa har läst dom men han behöver läsa om dom! så det e lixom lite svårt att INTE gilla Hp hemma hos mig! (click and drag)
22 dec, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
Det finns dom som säger att HP kommer dö ut nu! Det har bara så fel...
22 dec, 2011 21:19 |
|
MollyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hatar när folk tror att saker ska vara över bara för att t.ex alla filmerna har kommit ut, hallå, jag menar alla star wars filmer har kommit ut men det kommer fortfarande spel och så och menar dom som tror att HP kommer att gå över menar dom att wizarding world of Harry Potter ska rivas då eller? det e ju typ så dom menar!!Det finns dom som säger att HP kommer dö ut nu! Det har bara så fel... (click and drag)
23 dec, 2011 10:10 |
|
J-star Black
Elev |
Vadå över?
HP är inte bara en bok eller film, det är en livsstil! Och det bästa för ett yngre syskon är att det äldre syskonet är HP-nörd, tänk på vilken fantastisk värld den ungen kommer att få höra om ![]() ![]()
23 dec, 2011 11:43 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Jag är den enda i klassen som allvarligt är insatt i Harry Potter. Jo visst, det finns vissa som har sett filmerna, men man får ju knappt veta något där: Om man inte läst böckerna så är man bara någon som vet vem Harry Potter, Ron Weasley och Hermione Granger är. Guuud! Jag berättade i skolan att jag ska nörda Harry potter och Mugglarportalen på jullovet och dom bah: Ellen, kan du verkligen inte släppa Harry Potter? Man blir ju arg, för fan! Om man är insatt så lämna en ifred! Ska de säga, när de för sin del bara talar om löjliga teveprogram! Jag vill säga att dessa; Everything is Dramione and nothing hurts. 23 dec, 2011 11:48 |
|
Draken Norbert
Elev |
23 dec, 2011 12:45 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av MollyWeasley: Några i min klass (typ alla) e skit irriterade på att några Hp-fans snackar om Hp men vadårå? Några gillar Eric spaade (saade) och dom KAN VERKLIGEN INTE acceptera att vissa inte gillar honom! Jag t.ex tycker att han suger men jag bryr mig inte så värst mycket men h*n kan inte acceptera att jag gillar Hp! På t.ex fb (facebook) så komenterar hon en bild och skriver att jag inte kommer att vara en bra storasyster (har en liten bebis hemma) bara föra att jag och några Hp- fans sa att vi skulle lära upp min lillasyskon att bli Hp-fan! jag blev irriterad då oxå men nu på det där spelet när h*n sa att det var 'över' så fattade jag ingenting. Precis som ni har skrivit: det kommer att ta minst 100 år! Jag hatar att man får fördomar för vem man är när man inte gjort något annat än varit neutral och älskat Harry Potter. håller verkligen med det är helt fel!!!!!! 23 dec, 2011 13:13 |
|
Borttagen
|
Kunde inte ha sagt det bättre själv ♥ 23 dec, 2011 13:14 |
|
prongs
Elev |
HP kommer ALDRIG vara över i mitt liv!!! det ska föras vidare till kommande generationer!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 23 dec, 2011 14:17 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen