Drak förslag (läs!!)
Forum > Mugglarportalen > Drak förslag (läs!!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
Skulle varit riktigt coolt. Men jag tycker nästan att den ska vara ännu dyrare, så att otroligt få har den.
![]()
6 jan, 2012 16:35 |
|
joel9324
Elev |
Bra idé! Men de har ju tagit drakarnas namn från HP-filmen. Men lite nya drakar skulle inte skada :=)
6 jan, 2012 17:10 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av joel9324: Bra idé! Men de har ju tagit drakarnas namn från HP-filmen. Men lite nya drakar skulle inte skada :=) hp-böckerna faktiskt. Och det där med att det skulle gå långsammare, min drake kläcktes efter en och en halv månad, det skulle gå väääldigt segt.
6 jan, 2012 17:16 |
|
Salazar1
Elev |
^Kanske för att du inte klappade den? Aja jag vet inte precis, men det brukar ta en tre fyra dagar om man bara klappar tre gångr var dag. För mig.
Slytherin Pride 6 jan, 2012 17:46 |
|
amie
Elev |
det är ju en jätte bra ide samtidigt så skulle man kunna lägga till andra sorters drakar
stolt medlem i TGL 6 jan, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det är en super bra idé!
Gillar namnet. Det skulle vara kul om den kostade 150 galleoner, då skulle den vara ganska sällsynt! 6 jan, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
Jag håller med, fast kanske attd en ska kosta lite dyrare?
7 jan, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Norska ryggdrakar borde i alla fall finnas!
7 jan, 2012 17:04 |
|
Luna Lu
Elev |
My heart ICAFE Läs gärna min ff Jardelicka Toof - en riktig häxa! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13413 7 jan, 2012 17:07 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Luna Lu: Skrivet av moii: Den kanske kan vara typ regnbågsfärgad? c: Jaa eller att man får välja färg! Skulle vara kul att få välja färg. Bra ide'!
7 jan, 2012 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen