weasley
Forum > Harry Potter > weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Weasley: det tror jag ocksåDet är dom nog för att dom är så många i familjen. 23 dec, 2011 08:39 |
|
Freja
Elev |
Fast de äldre bröderna hjälper nog till med försörjning lite
Everything is Dramione and nothing hurts. 23 dec, 2011 12:31 |
|
missdumbledore
Elev |
Dom är ju många i familjen och alla barn går på hogwarts, hogwarts kostar ju mycket pengar att gå på. Dessutom är det bara Arthur som har jobb tror jag.
http://i43.tinypic.com/14vtmk9.gif 23 dec, 2011 12:33 |
|
Boba
Elev |
Skrivet av missdumbledore: Dom är ju många i familjen och alla barn går på hogwarts, hogwarts kostar ju mycket pengar att gå på. Dessutom är det bara Arthur som har jobb tror jag. Japp, de måste ju köpa böcker, klädnader m.m. till Hogwarts också... 23 dec, 2011 12:35 |
|
Matthew Malfoy
Elev |
23 dec, 2011 12:38 |
|
Weasley<3
Elev |
De är ju många o Molly kan ju inte jobba för hon måste ju ta hand om de som inte går på Hogwarts. Men när Ginny börjar där borde ju Molly också jobba. Dessutom får ju barnen mat på skolan under terminerna.
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 25 dec, 2011 16:31 |
|
Tonkss
Elev |
25 dec, 2011 16:40 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Visst är det synd, att inte alla kan födas rika? Det tycker inte jag! Visst vill jag inte att folk ska vara fattiga, det är jättehemskt att människor svälter ihjäl. Men, själv skulle jag absolut inte vilja vara rik. Tänk att alltid ha pengar att göra allting. Då skulle man aldrig se fram emot något, aldrig undra över vad man ska få i julklapp/födelsedags present (annars har man ju råd med allt), aldrig uppskatta pengar.. Nej, så skulle inte jag vilja ha det. ![]()
25 dec, 2011 17:13 |
Forum > Harry Potter > weasley
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen