Läskiaste varelsen i HP?
Forum > Harry Potter > Läskiaste varelsen i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley
Elev |
Jag tycker spindlarna, man ryser när dom attakerar Ron
21 dec, 2011 18:52 |
|
BlondaHermione
Elev |
21 dec, 2011 18:58 |
|
Borttagen
|
Dödmanteln, seriöst....Ibland när jag ligger i min säng i mörkret brukar jag få panik-känslor för att jag är så rädd att denna hemska varelse ska krypa upp i min säng och kväva mig
21 dec, 2011 18:58 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spindlarna, Dementorerna. Och basilisken! Everything is Dramione and nothing hurts. 21 dec, 2011 19:03 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2011 19:29 |
|
Theabeanr1
Elev |
21 dec, 2011 19:31 |
|
Clementin
Elev |
Basilisken helt klart!! Jag är jätterädd för ormar, så jag skulle typ dö av att se en basilisk! O.O
(även om det inte var i ögonen) 21 dec, 2011 19:42 |
|
Abrakadabra
Elev |
21 dec, 2011 20:24 |
|
Borttagen
|
Dementorerna och basilisken
21 dec, 2011 21:27 |
|
Matizze
Elev |
Nagini, speciellt i filmen och speciellt i HP7 del 1. man sitter och väntar, och väntar och man vet att ormen kommer att komma... Man väntar lite till och... och... SÅ KOMMER DEN!! Mitt när man tänker: "Nehe?"
Jag fick fan en hjärtattack! O.O ![]()
21 dec, 2011 21:41 |
Forum > Harry Potter > Läskiaste varelsen i HP?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen