Vilken är er favorit besvärjelse/föhäxning?
Forum > Harry Potter > Vilken är er favorit besvärjelse/föhäxning?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
23 dec, 2011 02:02 |
|
Weasley
Elev |
Expecto patronum! Jag älskar när Harry gör den på dementorna i 3:an!
23 dec, 2011 08:35 |
|
Siria
Elev |
Lumos, Lamså, Expelliarmus, Accio och Expecto Patronum. Tror jag. :3
23 dec, 2011 10:08 |
|
Borttagen
|
Accio och Glisseo!
23 dec, 2011 10:09 |
|
EpicFaiil
Elev |
Avada Kedavra helt klart
22 jan, 2012 15:52 |
|
Nike
Elev |
Jag skulle nog ha bäst användning av accio, men bäst är nog (enligt mig) Lumos och nox
I <3Candy 26 jan, 2012 14:52 |
|
Emily01
Elev |
Jag tycker bäst om accio, lumos och nox
Dobby has no master, Dobby is a free alf! 26 jan, 2012 14:52 |
|
Lills
Elev |
26 jan, 2012 14:55 |
|
JML
Elev |
Scourgify, Alohomora, Lumos och självklart Waddiwasi >8D
'That wand's more trouble than it's worth,' said Harry. 'And quite honestly...' 'I've had enough trouble for a lifetime.' 26 jan, 2012 16:13 |
|
LaylaCatcher
Elev |
?
aaaaaaaaaaaaaalla ofcourse! Imagination and dreaming is my life 26 jan, 2012 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen