Vad skulle harry heta om han var tjej?
Forum > Harry Potter > Vad skulle harry heta om han var tjej?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
19 dec, 2011 23:00 |
|
hyperion
Elev |
19 dec, 2011 23:02 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av blablablaa: Hayley Potter :3 Håller verkligen med!! Fst jag föredrar "Hailey"-stavningen, hihi =) - just like themarauder 19 dec, 2011 23:09 |
|
Clementin
Elev |
Det var ganska svårt. Jag tycker inte att han passar i namnet Harriet. Kanske efter någon av Lily och James kompisar? Men de nämner aldrig några tjejer...
19 dec, 2011 23:16 |
|
themarauder
Lärare |
19 dec, 2011 23:23 |
|
prongs
Elev |
nåt heeelt annat tror jag.. verkligen inget på harriet eller så tror jag.. men man får väl fråga rowling
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 20 dec, 2011 00:29 |
|
Ylva
Elev |
Henrietta (kallad Harry, varför inte?) Lily Potter
"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall 20 dec, 2011 07:13 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Imagination and dreaming is my life 20 dec, 2011 07:15 |
|
Miu
Elev |
Harriet Potter.
Love Harry, love.. 20 dec, 2011 07:31 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Tycker inte Harriet, det låter så svenskt tycker jag! Men har inget eget förslag...
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 20 dec, 2011 10:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen