Harry Potter och De vises sten kl 16:00 på 5:an
Forum > Harry Potter > Harry Potter och De vises sten kl 16:00 på 5:an
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
Tycker det är lite kul att de typ första visar 2:an och sen 1:an. Visserligen på olika kanaler, men ändå
18 dec, 2011 20:21 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av Emma Longbottom: Haha, min 2-åriga kusin som var här har sett HP ett och två. Innan de skulle gå hem började hon prata om "det stora schackspelet!" och att det är synd om Ron och att han blöder! Sen så säger hennes mamma att den är lite otäck med ormen i slutet, och då kmr det bästa: "masken, den stora masken!" Aa, höll på att garva ihjäl mig!!!!! HAHAHA, masken!! PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 18 dec, 2011 20:26 |
|
Wolfsbane
Elev |
18 dec, 2011 20:44 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Skrivet av prongs: Skrivet av Emma Longbottom: Haha, min 2-åriga kusin som var här har sett HP ett och två. Innan de skulle gå hem började hon prata om "det stora schackspelet!" och att det är synd om Ron och att han blöder! Sen så säger hennes mamma att den är lite otäck med ormen i slutet, och då kmr det bästa: "masken, den stora masken!" Aa, höll på att garva ihjäl mig!!!!! HAHAHA, masken!! Jaa, det är så roligt att ha HP-kusiner! På frågesporten så finns det ju en fråga om vad typ Basilisken kallas eller något sådant, och det borde ju finnas masken att svara på!!!!! "Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 18 dec, 2011 21:01 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter och De vises sten kl 16:00 på 5:an
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen