Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter och De vises sten kl 16:00 på 5:an

Forum > Harry Potter > Harry Potter och De vises sten kl 16:00 på 5:an

1 2
Användare Inlägg
Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Tycker det är lite kul att de typ första visar 2:an och sen 1:an. Visserligen på olika kanaler, men ändå

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

18 dec, 2011 20:21

prongs
Elev

Avatar


Skrivet av Emma Longbottom:
Haha, min 2-åriga kusin som var här har sett HP ett och två. Innan de skulle gå hem började hon prata om "det stora schackspelet!" och att det är synd om Ron och att han blöder!
Sen så säger hennes mamma att den är lite otäck med ormen i slutet, och då kmr det bästa: "masken, den stora masken!" Aa, höll på att garva ihjäl mig!!!!!


HAHAHA, masken!! älskar barn och deras kommentarer!

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

18 dec, 2011 20:26

Wolfsbane
Elev

Avatar


Kunde bara se slutet :c
Var inte hemma innan dess...
_________________________________
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lt3c4vnoeL1ql50ifo1_500.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F73dbe5d35008de81b4b2703bb354ef5c%2Ftumblr_mh7pilhC591qcob4to1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fc5e8ce60dc82cdcafffdb72cf9cb34fb%2Ftumblr_mtxsnjGEDo1rhjaiio4_250.gif

18 dec, 2011 20:44

Emma Longbottom
Elev

Avatar


Skrivet av prongs:
Skrivet av Emma Longbottom:
Haha, min 2-åriga kusin som var här har sett HP ett och två. Innan de skulle gå hem började hon prata om "det stora schackspelet!" och att det är synd om Ron och att han blöder!
Sen så säger hennes mamma att den är lite otäck med ormen i slutet, och då kmr det bästa: "masken, den stora masken!" Aa, höll på att garva ihjäl mig!!!!!


HAHAHA, masken!! älskar barn och deras kommentarer!


Jaa, det är så roligt att ha HP-kusiner! På frågesporten så finns det ju en fråga om vad typ Basilisken kallas eller något sådant, och det borde ju finnas masken att svara på!!!!!

"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons.

18 dec, 2011 21:01

1 2

Forum > Harry Potter > Harry Potter och De vises sten kl 16:00 på 5:an

Du får inte svara på den här tråden.