HUr många hälsningsfraser kan du???
Forum > Off Topic > HUr många hälsningsfraser kan du???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Tok för många varianter på svenska. Har valt att reducera mig till att använda mig av följande: Hej, Tjena, Hallo, Hello, Hi, Konnichiwa (med japanfrälsta vänner), Moshi Moshi (telefon med japanfrälsta vänner), Bonjour, Salut och Hejsan.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 dec, 2011 16:21 |
scarhead
Lärare |
18 dec, 2011 16:28 |
|
Borttagen
|
Hej.
Tja. Tjena. Halloj. Morsning Korsning. Hello. Tjabba. Hola. Hallå Hi Hey Tjabba Tjena Hallå Hejsan Svejsan Hejsan God dag(även om jag knappt använder den) Kommer inte på några fler just nu.. 18 dec, 2011 16:28 |
|
Freja
Elev |
Sawasdee kaa (du vet på vilket språk kakan)
Everything is Dramione and nothing hurts. 18 dec, 2011 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen