Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HUr många hälsningsfraser kan du???

Forum > Off Topic > HUr många hälsningsfraser kan du???

1 2
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Tok för många varianter på svenska. Har valt att reducera mig till att använda mig av följande: Hej, Tjena, Hallo, Hello, Hi, Konnichiwa (med japanfrälsta vänner), Moshi Moshi (telefon med japanfrälsta vänner), Bonjour, Salut och Hejsan.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

18 dec, 2011 16:21

scarhead *
Lärare

Avatar


alla klassiska, använder även ''Shubreeeh!'' rätt ofta xd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

18 dec, 2011 16:28

Borttagen

Avatar


Hej.
Tja.
Tjena.
Halloj.
Morsning Korsning.
Hello.
Tjabba.
Hola.
Hallå
Hi
Hey
Tjabba Tjena Hallå
Hejsan Svejsan
Hejsan
God dag(även om jag knappt använder den)

Kommer inte på några fler just nu..

18 dec, 2011 16:28

Freja
Elev

Avatar


Sawasdee kaa (du vet på vilket språk kakan)

Everything is Dramione and nothing hurts.

18 dec, 2011 16:40

1 2

Forum > Off Topic > HUr många hälsningsfraser kan du???

Du får inte svara på den här tråden.