Läskiaste filmen?
Forum > Harry Potter > Läskiaste filmen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag rycket 4.:än är läskifast
18 dec, 2011 14:06 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tycker inte att någon är så läskig så att man kissa på sig...ja, ni fattar. Men när jag var yngre, typ åtta nio sådär, så tyckte jag att 2:an var lite läskig!
18 dec, 2011 14:09 |
|
superman
Elev |
Ettan. Boken som skriker, Erised-spegeln, Den förbjudna skogen och scenen med Quirell i slutet. Det kan kanske bero på att jag var yngst när jag såg den, men ändå.
18 dec, 2011 14:17 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag tycker nog inte att någon är särskilt läskig nu, men när jag var mindre tyckte jag att trean var läskig (när Scabbers blir människa). Jag vet inte just varför jag tyckte den scenen var läskig, men jag vill iaf inte se den film pga det och att det var en varulv med.
18 dec, 2011 14:17 |
|
AlexZz
Elev |
18 dec, 2011 14:20 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Jag tycker att tvåan är läskigast
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
18 dec, 2011 15:00 |
Forum > Harry Potter > Läskiaste filmen?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen