Första kyssen
Forum > Off Topic > Första kyssen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hulda
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Alltså... Jag skulle inte se det som ett seriöst förhållande om jag inte kunde kyssa personen.. Och att sen gifta mig med någon som jag inte har kysst.. Det känns verkligen oseriöst och bara på låtsas. Kyssar hör ju ihop med kärleken, det känns bara konstigt att låta bli.. Men ja.. kul för dem om de är lyckliga... Håller med dig! 18 dec, 2011 01:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av superman: Skrivet av Kintsugi: Nu kanske jag uttryckte mig klumpigt eller så (lätt hänt med tanke på att jag är trött), men jag tycker absolut inte att det är något fel. Jag tror bara inte att det är något som funkar i praktiken för dom flesta. Jag vågar inte titta men alltså... om båda parter är med på det och känner sig glada för det här valet så skall väl inte vi komma och påstå att det är FEL? Det fungerar väl för dem eller? ^^'' Det är lugnt. Jag talade mer "vi" generellt så att inte någon bara slafsar ur sig att det är fullständigt ologiskt och idiotiskt. :'P Min reaktion när jag såg klippet: HAHAHAHAHAHHA vilken jävla kyss. EEEEEUUWW! XD Jag är glad för deras skull men ....hahaha jag hade ju inte velat stå där själv och vara med om den! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 dec, 2011 01:23 |
|
Jossi
Elev |
Hm, tycker inte första kyssen är något speciellt. Jag tycker inte heller att förlora oskulden är något viktigt vem det är till.
Men tja, alla tänker väl olika. ![]() ![]()
18 dec, 2011 01:40 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det är en sjuk idé. Det fysiska är en så stor del av kärleken och om man skall välja att leva resten av sina liv ihop så är det bara korkat att "köpa grisen i säcken" så att säga.
18 dec, 2011 03:11 |
|
Savi
Elev |
Det är väl helt upp till paret. Men som du säger... ett annorlunda löfte. Men det går ju att visa sin kärlek genom annat är kyssar.
18 dec, 2011 04:22 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Savi: Det är väl helt upp till paret. Men som du säger... ett annorlunda löfte. Men det går ju att visa sin kärlek genom annat är kyssar. Precis min tanke! Men haha, sättet de kysste varandra på ♥
18 dec, 2011 08:13 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag tycker att om båda parter i ett förhållande är med på saken så ska man inte lägga sig i, jag tycker kärlek kan visas på så olika sätt och olika saker kan vara viktiga för olika personer, och så är det. Jag tycker inte om att folk tycker sig ha rätt att komma och säga till om vad ett par bör och inte bör göra
Ang videon så blir jag mest... Alltså, det handlar ju inte ens om huruvida de kysst någon innan eller inte, de kan ju inte typ, sett på film ens??? Jag kommer tyvärr inte ihåg min första kyss men inte var det sådär i alla fall. Man har väl lite förförståelse om hur man ska bete sig? XD without something there is no nothing 18 dec, 2011 09:37 |
|
Borttagen
|
Jag skulle inte kunna gifta mig med en person jag aldrig kysst förut. Kyssar är så mycket vanligare och vardagligare än sex att det på något sätt blir viktigare. Om man inte gillar hur en person kyssar i slutändan, hur ska man då kunna tillbringa ett gift liv med honom/henne? O.o
Dessutom om det är deras första kyss så får den väl se ut lite hur som helst. Första kyssen är antingen en total lyckträff som blir perfekt, eller så är den klumpig med tänder som slår emot och hela baletten 18 dec, 2011 10:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen