Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Abrakadabra
Elev |
17 dec, 2011 19:45 |
|
hyperion
Elev |
Draco är så snygg ohgeifhagopbedf (det är okej att jag pervar, Tom var ändå 14 år när de spelade in filmen... bara två år yngre än mig)
![]()
17 dec, 2011 19:47 |
|
Lisen563
Elev |
älskar snape ♥
17 dec, 2011 19:48 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Jag har tyvärr inte trean men ska se den på DVD istället
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
17 dec, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
Äääh, va med på Harry Potter intenet maraton istället!
17 dec, 2011 19:54 |
|
scarhead
Lärare |
hihi min kompis ringde och frågade vem som var Snape medan hennes vän snackade så hon bah ''håll käften'' och fortsatte prata med mig. åh, vad skulle jag göra utan telefon och henne ♥
17 dec, 2011 20:14 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av scarhead: Hahahihi min kompis ringde och frågade vem som var Snape medan hennes vän snackade så hon bah ''håll käften'' och fortsatte prata med mig. åh, vad skulle jag göra utan telefon och henne ♥ 17 dec, 2011 20:30 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
17 dec, 2011 21:02 |
|
Margaret
Elev |
Allvarligt, det känns som att CoS går på TV hela tiden nu. För ett par veckor/någon vecka sedan gick GoF och OotP och imorgon går PS tror jag. Det känns som att det alltid är dem. Känns aldrig som att Poa eller HBP går...
![]()
17 dec, 2011 21:36 |
|
melle-hjrta
Elev |
ser på den just nu
17 dec, 2011 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen