Vilken av rollernas trollstav är finast?
Forum > Harry Potter > Vilken av rollernas trollstav är finast?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dumbledores (love to the elderwand!)
17 dec, 2011 21:04 |
|
J00KERN
Elev |
17 dec, 2011 21:05 |
|
L
Elev |
Narcissas. ♥
i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 17 dec, 2011 21:19 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag byter favorit lite då och då. Luna var dock ingen favorit förrän jag väl fick den i näven. Nu är det svårt att finna någon som matchar den känslan lika bra! ÄLSKAR hennes trollstav verkligen ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 21:21 |
|
tite
Elev |
Lupins! älskar den där bollen längst ner, och den röda färgen ♥ jättefint'
lunas är också helt lovely. men lupins är bäst -punkt slut- Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 17 dec, 2011 21:23 |
|
si_tonks
Elev |
Jag verkligen älskar Draco's stav, vet inte varför men jag verkligen ÄLSKAR DEN! haha ♥
Och om jag skulle vara en häxa så skulle jag utan att tveka studera trollstavar efter Hogwarts, har alltid tyckt att trollstavar är så beundransvärda. ![]()
17 dec, 2011 21:23 |
|
Thilda
Elev |
Fläderstaven, så får väl säga Dumbledores =)
17 dec, 2011 22:05 |
|
Emme Lestrange
Elev |
17 dec, 2011 22:06 |
|
Ran
Elev |
Lunas, Moodys, fennrirs och tonks är snygga
Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 17 dec, 2011 22:32 |
|
Margaret
Elev |
Jag gillar de lite mer alldagliga och enkla stavarna, såsom Dracos och Greybacks. Ginnys är också en favorit.
Jag vill börja samla på stavar och någon av dessa kommer att bli min första. ![]()
17 dec, 2011 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen