Facebook och mugglis!
Forum > Off Topic > Facebook och mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
fact of the day: av mina vänner på facebook har jag själv addat max 8, typ. haha.
addar aldrig folk på facebook. lite för att jag ba NO TÄNK OM DOM HATAR MIG OCH TYCKER JAG ÄR FETT IRRITERANDE NU .................:---D ![]()
17 dec, 2011 17:49 |
|
Borttagen
|
I någon månad har jag hållit på att rensa, jag fick bort lite över 150 tror jag. Fett skönt, eftersom det var människor som jag aldrig la ner energi på att läsa vad de skrev, osv, och samma sak gällande dem mot mig. :>
En kompis till mig bestämde sig för att ta bort sin facebook, sedan skapa en ny och ENDAST lägga till sådana hon kom att tänka på att hon ville ha, som hon har kontakt med. Det blev ungefär 400 % mindre vänner än på den förra, höhö. :> 17 dec, 2011 19:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: I någon månad har jag hållit på att rensa, jag fick bort lite över 150 tror jag. Fett skönt, eftersom det var människor som jag aldrig la ner energi på att läsa vad de skrev, osv, och samma sak gällande dem mot mig. :> En kompis till mig bestämde sig för att ta bort sin facebook, sedan skapa en ny och ENDAST lägga till sådana hon kom att tänka på att hon ville ha, som hon har kontakt med. Det blev ungefär 400 % mindre vänner än på den förra, höhö. :> Vad skönt! ^^ Hahah det där är ju bara stört! xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 21:10 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har något sorts band till alla mina fb-vänner så jag skulle inte kunna rensa </3
without something there is no nothing 17 dec, 2011 21:15 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Li: Jag har något sorts band till alla mina fb-vänner så jag skulle inte kunna rensa </3 Det är ju bra! :'D Jag trodde inte heller att jag kunde rensa till det att jag insåg att det fanns folk som jag accepterade för några år sedan men som jag knappt har en aning om vilka det är. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 21:17 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Li: Jag har något sorts band till alla mina fb-vänner så jag skulle inte kunna rensa </3 Det är ju bra! :'D Jag trodde inte heller att jag kunde rensa till det att jag insåg att det fanns folk som jag accepterade för några år sedan men som jag knappt har en aning om vilka det är. Jag har för mycket kärlek att ge alla 8D Eh eller snarare ett sjukligt behov av att älska att stalka typ alla...................... without something there is no nothing 17 dec, 2011 21:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHAH Samma här när det kommer till ett par... eeeh ett större gäng som jag talade med ibland från kode- och kungälvstiden. xD Jag vill ju hålla koll på packet där borta.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 21:19 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Kintsugi: HAHAHAHAHAH Samma här när det kommer till ett par... eeeh ett större gäng som jag talade med ibland från kode- och kungälvstiden. xD Jag vill ju hålla koll på packet där borta. Man vill ju det 8D 8D 8D hehehehe... och massa typ hoggypeople jag har kvar trots att jag knappt ens gillar dem, bara för att typ se vad de gör XD typ en viss gryffindorprefekt........ without something there is no nothing 17 dec, 2011 21:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Li: Skrivet av Kintsugi: HAHAHAHAHAH Samma här när det kommer till ett par... eeeh ett större gäng som jag talade med ibland från kode- och kungälvstiden. xD Jag vill ju hålla koll på packet där borta. Man vill ju det 8D 8D 8D hehehehe... och massa typ hoggypeople jag har kvar trots att jag knappt ens gillar dem, bara för att typ se vad de gör XD typ en viss gryffindorprefekt........ HAHAHAHAHAHA EVIL-Li! ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 21:23 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Li: Skrivet av Kintsugi: HAHAHAHAHAH Samma här när det kommer till ett par... eeeh ett större gäng som jag talade med ibland från kode- och kungälvstiden. xD Jag vill ju hålla koll på packet där borta. Man vill ju det 8D 8D 8D hehehehe... och massa typ hoggypeople jag har kvar trots att jag knappt ens gillar dem, bara för att typ se vad de gör XD typ en viss gryffindorprefekt........ HAHAHAHAHAHA EVIL-Li! ♥ Haha jaa, men jag vet att alla älskar mig i alla fall without something there is no nothing 17 dec, 2011 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen