Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Våra favorit repliker från HP!

Forum > Harry Potter > Våra favorit repliker från HP!

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
mionee
Elev

Avatar


orkar inte skriva alla men här är några av mina favoriter!

''I've always wanted to use that spell!''

''Now!If you two don't mind I'm going to bed before you comming up with another clever idea to get us killed or worse Expelld!!''

''morning''

Not my daugther your Bi*ch!!''


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages4.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F23600000%2FHermione-Granger-GIFs-hermione-granger-23646910-500-202.gif

17 dec, 2011 17:18

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-17 kl. 21:30
Antal ändringar: 2

Emma Longbottom
Elev

Avatar


Skrivet av arianasnape:
Ja i den här tråden tänkte jag att vi skulle skriva våra favorit repliker från harry potter! P.s dem behöver ju inte vara roliga!
här kommer några av mina:

Belatrix:"how dare you take a witch's wand? how dare you cross your master?"
Dobby: "Dobby has no master , Dobby is a free alf!"

Dumbledore: After all this time?
Severus: Always!

Minerva mcgonagall: I always want to use that spell!!

Nevill: boom?
Mcgonagall: BOOM!

Mr Filch: (kommer inte i håg exakt)
Students are up from their beds! studens in the coridor!
Mcgonagall: They are supposed to be you bledering idiot!

Moody: But i warn you, it taste like goblinpiss!
Fred/George:You seem to have great experiences with that madeye! Im just try to loos the tenchen
(stavning?)



Snape: ni gav trädet alvarliga skador(eller någott sådant)
Ron: faktiskt professor snape så var det trädet som skadade oss!

Snape: look at me! You have your mothers eye`s


Åå, du tog de jag älskar! Mina favvosar av dem som du skrev är den med Dobby! Och Boom! Sen den här under (min signatur) tycker jag också om!

"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons.

17 dec, 2011 17:19

Roxy Godness
Elev

Avatar


samma som lills

Can you dance like a hippogriff?

17 dec, 2011 18:49

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Jag älskar Neville så min favoriter är typ:

"I'll fight you!" - Neville PS

"Why it is always me?" - Neville CS

"OMG! I've killed Harry Potter" - Neville GoF

"Hey! Losers he isn't here!" - Neville DHp1

"Harry, we saw uranus up close, get it Harry? Uranus, haha!" (stavning på denna?) - Ron OoP


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

17 dec, 2011 18:58

rupert_grint
Elev

Avatar


Ron-den som har så många känslor skulle explodera
hermione- bara för att du har en känslobredd som en tesked.
Harry/Ron/Hermione-Asgarv

(inte riktigt rätt meningar!)

"Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV*

17 dec, 2011 19:21

confundo
Elev

Avatar


Skrivet av Lills:
- Nu tänker jag gå sova innan ni två hittar på något annat dumt som kan få oss dödade eller värre Relegerade! Hermione.
Det var i ettan när dom just hade träffat Fluffy för första gången!

Jag kommer inte ihåg på pricken hur det var!

Det är Emmas egen favorit också. :'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyqkrngyI1r17150o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyqkrngyI1r17150o2_500.gif

17 dec, 2011 19:27

Borttagen

Avatar


Wait until my father hears about this!

We could have been killed or worse expelled!

Yeah och några till men kommer inte på några mer just nu

17 dec, 2011 19:31

Twix
Elev

Avatar


"I've always wanted to use that spell!" - Minerva McGonagall

17 dec, 2011 19:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
"I've always wanted to use that spell!" - Minerva McGonagall

^^This so much...

..och
"Always"- Severus Snape
"Always"- Lily Evans
"If you truly loved here"- Albus Dumbledore
"Bloody Hell"- Ronald Weasley

17 dec, 2011 20:31

AccioHagrid
Elev

Avatar


"Is this the moment?" - "OI! THERE'S A WAR GOING ON HERE!"

Synd bara att de inte var i filmen, bästa någonsin. D:

17 dec, 2011 20:35

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Harry Potter > Våra favorit repliker från HP!

Du får inte svara på den här tråden.