Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vart vill ni bo?

Forum > Off Topic > Vart vill ni bo?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vill till England! Troligtvis London

17 dec, 2011 00:19

Borttagen

Avatar


Camden, North London ♥

17 dec, 2011 00:23

Borttagen

Avatar


I England vill jag bo.

Jag vill i alla fall bort från Norrland.

17 dec, 2011 00:24

Borttagen

Avatar


Inom Sverige: Tror jag hittat hem. Lund ♥
Inom Europa: Edinburgh
I världen: Tokyo

Helst av allt vill jag bosätta mig i Tokyo, nyanserna, livet och det faktum att du alltid hittar något nytt där är sakerna som lockar. Kulturen och människornas attityd är också totalt underbar. Det snöar där på vintrarna, men de har varma somrar ♥ Dessutom utgår färjorna till alla småöar och till Okinawa från Tokyo och JR med Shinkansen till Kyoto, Osaka, Nagoya mfl utgår också därifrån. Helst av allt vill jag ha möjlighet till att luffa genom Japan från söder till norr och sen stanna i Tokyo ♥♥♥

Jobbsituationen blir nog inga problem. Utlänningar är häftiga. Jag skulle kunna bli engelsklärare på en skola med engelska konversationsklasser (har en kompis i Tokyo som gör det). Jag skulle också kunna bli modell av den simpla anledningen att jag är blond, blåögd och lika lång som killarna. Blir jag flytande på japanska kan jag också bli TV-värd Jag är cool och ovanlig i Japan! ♥♥♥

17 dec, 2011 00:24

Twix
Elev

Avatar


Mars.
Jag tar med mig familjen och min bästa vän dit. Vi kommer bra överens med marsianerna och vi blir De Heliga Jordgubbarna som härskar på Mars och blir uppassade hela tiden av våra butlers.

Och om man bara fick välja någonstans på Jorden tar jag mitt stora boxerings-rymdskepp, boxerar Mars närmare och kedjar fast i Jorden.
Vips så tillhör Mars Jorden!

17 dec, 2011 00:26

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-17 kl. 00:47
Antal ändringar: 1

superman
Elev

Avatar


Någonstans där årstiderna ändras och det alltid händer en massa.

17 dec, 2011 00:46

Borttagen

Avatar


awesome

17 dec, 2011 08:59

Borttagen

Avatar


svårt att säga, bodde ett tag i Coventry i UK och några år i Polen, och är ganska säker på att de två ställen vill jag inte bo på. Helst Schweiz tror jag, eller Norge. Eller Australien. Vet inte riktigt ^^

17 dec, 2011 09:12

joel9324
Elev

Avatar


Den nya planeten som ser ut som jorden, finns vatten på planeten som jag kan dricka!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

17 dec, 2011 09:20

madeleinegranger
Elev

Avatar


Jag vill dissa sverige för ett tag och flytta till London eller till någon fin herrgård i England. Älskar brittiska!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7c4384c11aa8cb0fa5367313862335d4%2Ftumblr_mfr2drQO1G1s1bm6io1_500.gif

17 dec, 2011 09:33

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Vart vill ni bo?

Du får inte svara på den här tråden.